تبیان، دستیار زندگی
تندیسهای اولیه جشنواره وبلاگ نویسی امسال به برترینهای این رشته اهدا می شود. این جشنواره كه همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم در حال برگزاری است شامل وبلاگهایی با موضوعات مختلف از جمله: تریبون آزاد، قرآن و جوان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین جشنواره وبلاگها

تندیسهای اولیه جشنواره وبلاگ نویسی امسال به برترینهای این رشته اهدا می شود. این جشنواره كه همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم در حال برگزاری است شامل وبلاگهایی با موضوعات مختلف از جمله: تریبون آزاد، قرآن و جوان، قرآن وزن... كاربرد قرآن در اجتماع ، آثار زندگی با قرآن ، خاطرات من ، خدا رو دوست دارم ، دانشجویان نرم افزارهای قرآنی ، امام زمان ، مناجات ، ارتباط قرآن با طبیعت ،دعا و آثار آن در سرنوشت انسان می باشد  .

نحوه انتخاب وبلاگ های برتر در این جشنواره هم بر عهده مردم وهم برعهده هیئت داوران می باشد. به گونه ای كه بازدید كنندگان وبلاگها می توانند امتیازی بین یك تا 25 امتیار به هر وبلاگ بدهند. هر وبلاگ بین یك تا 25 امتیاز هم از هیئت داوران دریافت می كند كه مجموع این امتیازات مشخص كننده برترینها خواهد بود. مراسم اهدای جوایز وبلاگهای برتر ساعت 30/19 روز سوم آذرماه در محل همایشهای كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان( پیش از مراسم قرعه كشی جوایز تبیان) برگزارمی گردد و به برترینهای این رشته جوایزی از جمله 2 لب تاپ، چند خط موبایل و دهها سكه بهارآزادی اهدا خواهد شد.

لازم به ذكر است مؤسسه تبیان یكی از حامیان مالی این جشنواره بوده و بخشی از جوایز از جمله دو لب تاپ و تعدادی از سكه های بهار آزادی را تقبل نموده است.