تبیان، دستیار زندگی

همه برای ترویج گفتگو و همدلی در مدارس و ارتقای منزلت معلمان در جامعه تلاش کنیم

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ پیامی را خطاب به فرهنگیان، دانش آموزان، اولیا و سایر ذی نفعان عرصه تعلیم و تربیت صادر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
همه برای ترویج گفتگو و همدلی در مدارس و ارتقای منزلت معلمان در جامعه تلاش کنیم
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ های فرزندان میهن اسلامی به ویژه معلمان و دانش آموزان شهید، از عموم مخاطبان و همراهان نهاد تعلیم و تربیت، صاحب‌ نظران، معلمان، اولیا و دانش‌ آموزان خواست تا با اهتمام ویژه، خدمتگزاران این وزارتخانه را در اصلاح فرآیندهای ناصحیح آموزشی و تربیتی بیش از پیش همراهی نمایند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
باسمه تعالی
رویش شکوفه‌ های مهربانی بر درخت دانش و طنین آشنا و شور انگیز زنگ مدرسه در حیاطی به وسعت ایران اسلامی و پژواک گل واژه‌ های قلب های سرشار از شوق حضور در کلاس درس؛ نوید بخش شروع مهر و آغاز بهار دانایی و توانایی است.
یاد و خاطره رشادت‌ های فرزندان میهن اسلامی به ویژه معلمان و دانش آموزان شهید را در هفته دفاع مقدس و روزهای حیات بخش محرم و نهضت جاودانه  حضرت سیدالشهدا (ع) گرامی می دارم.
تلاش همه ما این است که سال تحصیلی 98-97 سرآغازی برای مشارکت گروهی در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت، حرکت به سمت بسط هر چه بیشتر فرهنگ گفتگو و همدلی و نیز سال ترویج نشاط در تمامی مدارس کشور و سال تکریم هرچه بیشتر مقام و منزلت اجتماعی معلمان شریف باشد.
اینجانب از عموم مخاطبان و همراهان نهاد تعلیم و تربیت، صاحب‌نظران، معلمان، اولیا و دانش‌ آموزان خواستارم با اهتمام ویژه، خدمتگزاران این وزارتخانه را در اصلاح فرایندهای ناصحیح آموزشی و تربیتی بیش از پیش همراهی نمایند و حرکت پیشگامانه‌ آموزش و پرورش را در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی توسعه و تعمیق بخشند.
به غنچه های نوشکفته و شکوفه های نورسته، نونهالان و نوجوانان و جوانان آینده ساز و معلمان اندیشمند ایران زمین، ورود به گلستان دانایی و بوستان توانایی را خوش آمد و خیر مقدم عرض می کنم و برای تمامی شما عزیزان دانش‌ آموز، اولیای گرامی و معلمان شریف آرزوی سعادت و سرافرازی در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی‌ عصر (عج) دارم.
 
مطالب مرتبط:
چند نکته مهم برای محافظت از دانش آموزان
مدارس شاهد تعطیل و یا تجمیع نمی‌ شوند
رشد مشارکت مردمی در قالب توسعه مدارس غیر دولتی

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش