تبیان، دستیار زندگی

معرفی آموزشگاه مبتکران

در این بخش به معرفی آموزشگاه مبتکران تهران پرداخته شده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 آموزشگاه دخترانه مبتکران

معرفی آموزشگاه دخترانه مبتکران
مرکز تخصصی برگزاری کلاس های آمادگی مدارس تیزهوشان و برتر
در این مرکز به منظور کسب آمادگی لازم برای آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) و سایر مدارس برتر ، کلاس‌های تیزهوشان در کلیه پایه ها در دو سطح تیزهوشان و پیشرفتگان تشکیل می گردد.

برگزاری آزمون های مستمر در طول دوره آموزشی بررسی تکالیف درسی در هر هفته … از محور های برنامه‌های کیفیت بخش این مجموعه می باشد.

ساعت کار اداری:  10 الی 19 
شماره های تماس: 22907491، 22907590، 22907541
آدرس سایت : www.mobtakerangirl.ir

شرکت آموزشی فرهنگی مبتکران با هدف بالا بردن سطح علمی و آگاهی جوانان و نوجوانان در سال 1365 تاسیس گردید و جهت نیل به این هدف با راه اندازی مدارس و آموزشگاه های علمی و آزاد و نشر کتاب های علمی و آموزشی اهداف عالی آموزش و پرورش را دنبال می کنند تا از این طریق سهمی در اعتلای فرهنگ ملی و دینی خود داشته باشند.
معرفی آموزشگاه مبتکران

یادداشت هایی از سایت انتشارات مبتکران را برایتان آورده ایم:
کتاب های آموزشی مبتکران در مقطع های ابتدایی، راهنمایی،دبیرستان و کنکور با همکاری مولفان کتاب های درسی و دبیران با تجربه کشور تدوین گردیده است. توجه به کیفیت محتوای کتاب ها و رعایت اصول آموزشی از سیاست های کلی مبتکران در تدوین و تالیف این کتاب هاست.مبتکران برای دانش آموزان کلاس های پنجم ابتدایی و دوره ی راهنمایی،به ویژه پایه ی سوم راهنمایی و علاقه مندان به شرکت در امتحانات ورودی مدارس ممتاز و تیزهوشان (استعداد های درخشان) نیز مجموعه ی با ارزشی از کتاب های ریاضی، علوم و ادبیات فارسی را تدوین نموده است.

انتشارات مبتکران به مدد به کارگیری شعار خود (کیفیت رمز ماندگاری است) در سال های 1387 و1388و1375 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناشر نمونه ی کشور انتخاب شده است. این نشر در جشنواره کتاب های کمک آموزشی رشد ( وزارت آموزش و پرورش )  نیز در سال های 1386 و 1390 به عنوان ناشر برگزیده شناخته شد.

برای آشنایی بیشتر به سایت (انتشارات مبتکران) مراجعه کنید.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تنظیم: نسرین صادقی