تبیان، دستیار زندگی

پرسپولیس تاکتیکی ترین تیم ایران است

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: پرسپولیس تاکتیکی ترین تیم ایران است و هر تیمی مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ کار دشواری پیش رو دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فوتبال
علیرضا امامی فر در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس تهران گفت: دیدار فردا ارزیابی بسیار جدی برای سپید رود خواهد بود و ما می توانیم شرایط خود را دقیق تر بررسی کنیم. طبق برنامه علی کریمی برنامه کوتاه مدت و بلند مدت خوبی برای سپیدرود داریم و سعی می کنیم با مرور زمان مشکلات را کاهش دهیم.
وی افزود: بازیکنان سپیدرود در مقابل تغییرات، به خوبی خود را نشان دادند و به همین دلیل شرایط ما هر روز بهتر می شود اما هنوز کار زیادی در پیش داریم.
مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: پرسپولیس شرایطش با تمام تیم های لیگ ایران متفاوت است و تاکتیکی ترین تیم لیگ است. تفکرات حرفه ای برانکو در پرسپولیس کاملا مشخص بوده و پرسپولیس تیمی است که به تمام تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا درس بزرگی داد. آنها به ما یاد دادند که در فوتبال باید تا آخرین ثانیه ها امید داشت.
وی تصریح کرد: باید از هواداران خوب سپیدرود تشکر کنیم که در این روزهای سخت اصلا تیم ما را تنها نگذاشتند و ما هم قول می دهیم با تمام وجود برای خوشحالی آنها تلاش کنیم.
امامی فر اظهار داشت: ورود کریمی به سپیدرود به جهت حفظ این تیم با سابقه در لیگ برتر بود و نمی خواهیم این تیم به شرایط نفت، راه آهن و بسیاری از باشگاه های ریشه دار مبتلا شود. این بازیکنان هستند که می توانند شرایط تیم ها را رقم بزنند و امیدوارم امسال عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.
تیم فوتبال سپیدرود باید فردا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس برود.
منبع:ایرنا