تبیان، دستیار زندگی

برانکو: تفکرات تهاجمی کریمی دیدار فردا را زیبا می کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت تفکرات زیبا و تهاجمی نسبت به فوتبال دارد و قطعا این مساله دیدار فردا (یکشنبه) مقابل این تیم را بسیار زیبا خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برانکو
 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با سپیدرود رشت گفت: به بازیکنانم به خاطر صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم. تنها تیمی هستیم که در 2 سال پشت سر هم به این مرحله از لیگ قهرمانان رسیدیم.
وی ادامه داد: باید مانند مرحله گروهی با السد قطر بازی کنیم که این نشان می دهد گروه ما چقدر دشوار بود. از هواداران خوب پرسپولیس به خاطر حمایت از تیم محبوبشان تشکر ویژه می کنم، قطعا این موفقیت با حمایت آنها ممکن شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار من این است که بازیکنانم با همان آمادگی دیدار مقابل الدحیل به مصاف سپیدرود بروند. همیشه به حریفان خود احترام زیادی می گذاریم و توجهی به جایگاه جریفان نداریم.
وی تصریح کرد: با گذشت زمان و به خصوص از زمان حضور علی کریمی، سپیدرود راه خود را پیدا کرده است و به طور حتم شاهد روز های بسیار بهتری برای نماینده گیلان خواهیم بود.
برانکو اظهار داشت: سپیدرود سال گذشته بازی های بسیار خوبی در لیگ برتر ارایه کرده و حالا هم بازیکنان و هواداران این تیم از بازگشت کریمی به شدت خوشحال هستند و همین مساله انگیزه حریف ما را بسیار بیشتر کرده است.
وی تاکید کرد: کریمی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده و قطعا حضور او به عنوان سرمربی در هر تیمی خوشحال کننده است.
برانکو افزود: سپیدرود در تعطیلات لیگ توانست به بهترین شکل خود را آماده کند و موفقیت در دیدار مقابل ملوان در جام حذفی مهر تاییدی روی صحبت های من است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دیدار با الدحیل متاسفانه حسین ماهینی را برای دیدار فردا نخواهیم داشت و در کنار آنها احمد نورالهی و چند بازیکن دیگر هم شرایط مناسبی ندارند.
وی در خصوص بازی های سنگینی که در پیش روی پرسپولیس است، تصریح کرد: مصاف با استقلال و السد در فاصله زمانی کم قطعا دشوار خواهد بود اما ما به این مسایل توجه نمی کنیم. تمام بازی ها برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارند و در حال حاضر مهم ترین بازی پرسپولیس دیدار با سپیدرود خواهد بود.
برانکو اظهار داشت: مشخص نیست فردا چه نفراتی به میدان بروند اما وظیفه بازیکنان این است که برای جایگاه خود تلاش کنند و در دیدار فردا هر کس به میدان رفت باید بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد.
وی تصریح کرد: تمامی بازیکنان دوست دارند در ترکیب اصلی قرار گیرند اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد. فلسفه و دیدگاه خاص خود را دارم و این دیدگاه تا امروز بسیار موفق بوده و آن را کنار نخواهیم گذاشت. از بازیکنانم تشکر می کنم که در این مدت تا آخرین ثانیه برای موفقیت پرسپولیس جنگیدند و هیچ وقت ناامید نشدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا سپیدرود هم مقابل پرسپولیس بسته بازی خواهد کرد گفت: این سیستم تمام تیم های پایین جدول است اما فکر نمی کنم تفکر کریمی بازی بسته باشد. از زمان بازیگری زیر نظر من کار کرده و تفکراتش را خیلی خوب می شناسم و سال قبل هم ثابت کرد هیچ گاه تفکرات تدافعی ندارد و همیشه به دنبال فوتبال زیبا است. به معنای واقعی به او افتخار می کنم.
برانکو با تمجید از عملکرد گادوین منشا و علی علیپور 2 مهاجم پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل گفت: این دو بازیکن مانند شیر در این مسابقه حاضر شدند و با دوندگی و عملکرد بسیار خوب خود حریف را به شدت اذیت کردند.
وی افزود: در بازی های تیم ملی فوتبال ایران هم ثابت شده که بهترین بازیکنان نفراتی بودند که در لیگ ایران بازی می کردند و مطمئن باشید لیگ ایران بسیار بهتر از لیگ قطر، امارات و حتی کشور های با کیفیت تر است. وظیفه ما این است که کیفیت لیگ ایران را همچنانان بالاتر ببریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فراموش نکنید چهار بازیکن پرسپولیس و چند بازیکن از تیم های دیگر به لیگ های خارجی رفتند و این نشان از کیفیت بالای لیگ ایران است.
وی در خصوص عملکرد خوب سید جلال حسینی در دیدار مقابل الدحیل و اینکه آیا زمان خداحافظی این بازیکن از دیدار های ملی رسیده است؟ تصریح کرد: او سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن لیگ ایران انتخاب شد و برای من هنوز هم بهترین بازیکن ایران است.
برانکو اظهار داشت: او امسال هم بهترین عملکرد فنی را دارد و در تمامی تمرینات با قدرت حاضر بوده و حتی یک روز هم غیبت نداشت. سید جلال در دیدار مقابل الدحیل فوق العاده عمل کرد و فراموش نکنید او 115 بازی ملی دارد و رکوردار قهرمانی در فوتبال ایران است.
وی افزود: حضور او در تیم ملی به نظر سرمربی آینده تیم ملی ایران بستگی دارد و در کنار سرمربی، باید دید فدراسیون برای چنین بازیکن بزرگی برنامه خداحافظی دارد یا خیر. باید از سید جلال به خاطر تلاش های بی نظیرش در فوتبال ایران تشکر کرد و من از طرف خودم، کادرم و سایر بازیکنان به خاطر این عملکرد فوق العاده تشکر ویژه می کنم.
برانکو در خصوص تغییر ساعت برگزاری دیدار پرسپولیس و سپیدرود گفت: کاملا حامی اعتراض باشگاه به این تغییر زمان هستم شاید در دنیا ساعت بازی ها را با تلویزیون هماهنگ کنند اما این اتفاق به خاطر آن است که تلویزیون مبلغ بسیار زیادی را به بابت حق پخش پرداخت می کند.

 سازمان لیگ به پرسپولیس احترام بگذارد

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز در خصوص تغییر زمان دیدار مقابل سپید رود گفت: بحث ما اصلا شخصی نیست و می خواهیم سازمان لیگ به باشگاه و هواداران خوب پرسپولیس احترام بگذارد.
وی افزود: سرمربی ما برای ساعت قبلی برنامه ریزی کرده و اینکه گفته می شود چون دیدار تیم ملی والیبال بوده اصلا قابل قبول نیست. متاسفانه شنیدم صدا و سیما چنین درخواستی از سازمان لیگ کرده و این اصلا خوب نیست که نه تنها حق پخش ما را نمی دهند بلکه اجازه دخالت در برنامه های فوتبال را دارند اصلا زیبا نیست.
خمارلو اظهار داشت: بهتر بود این تغییر زمان را کمی زودتر به ما اطلاع می دادند و مطمئن باشید در آن زمان برانکو مانند همیشه با این تغییرات موافقت می کرد.
تیم فوتبال سپیدرود باید فردا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس برود.
منبع:ایرنا