تبیان، دستیار زندگی

تنیس بازان ایران در رده‌های شانزدهم و نوزدهم قرار گرفتند

تنیس بازان کشورمان در رقابت‌های زیر 14 سال قهرمانی آسیا در رده های 16 و 19 قرار گرفتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تنیس
آخرین روز رقابت‌های تنیس زیر 14 سال قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند برگزار شد و نمایندگان کشورمان با کسب عناوین شانزدهم و نوزدهم به کار خود پایان دادند.
در بخش پسران، یونس طلاور از ایران با مانافات از تایلند مسابقه داد و در پایان این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده میزبان به پایان رسید و با کسب این نتیجه نماینده کشورمان در جایگاه شانزدهم ایستاد.
در بخش دختران نیز درسا چراغی از ایران با مین آن لی از ویتنام مسابقه داد و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت و عنوان نوزدهم را کسب کرد.
به این ترتیب این دوره از رقابت ها با معرفی تیم های برتر به پایان رسید و در بخش پسران هند قهرمان شد ، مالزی در جایگاه دوم ایستاد و تیم دیگری از مالزی سوم شد و در بخش دختران تیم کره جنوبی  قهرمان شد ، تیم های تایلند نیز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
در این دوره از رقابت ها تنیسورهایی از کشورهای ازبکستان ، ویتنام ، مالزی ، فیلیپین ، سریلانکا ، تایلند، اندونزی، ژاپن ، قزاقستان ، کره جنوبی ، چین ، چین تایپه ، هنگ کنگ ، هند ، عربستان ، سنگاپور، سوریه ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، امارات ، یمن ، مالدیو ، مغولستان ، میانمار ، نپال ، عمان ، پاکستان ، قطر ، عراق ، اردن ، کویت ، قرقیزستان ، لائوس ، لبنان ، ماکائو ، افغانستان ، بحرین ، بنگلادش، بوتان ، برونئی، کامبوج و ایران حضور داشتند.
سرپرستی تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات بر عهده فرشاد صفتی بود.
منبع:فارس