تبیان، دستیار زندگی

اعلام فراخوان ثبت‌نام خادمی طرح «نائب الشهید» در پیاده‌روی اربعین

فراخوان ثبت‌نام خادمی در موکب‌ها و غرفه‌های طرح «نائب الشهید» توسط کارگروه شاهد کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین از کانون همبستگی فرزندان شاهد منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نائب الشهید

فراخوان ثبت‌نام خادمی در موکب‌ها و غرفه‌های طرح «نائب الشهید» توسط کارگروه شاهد کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین از کانون همبستگی فرزندان شاهد منتشر شد. افرادی که متقاضی خادمی در موکب‌ها و غرفه‌های نائب الشهید در داخل ایران و مسیر پیاده روی اربعین هستند، مفاد اطلاعیه فراخوان و فرم ثبت‌نام را به دقت مطالعه و تکمیل کرده و حداکثر تا تاریخ 4 مهر ماه به آی دی سروش kahf1397@ ارسال کنند.

محل موکب‌ها:طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و در صورت فراهم شدن امکانات مورد نیاز، در پیاده‌روی اربعین سال 97 موکب‌ها و غرفه‌های نائب الهشید در دو مکان در داخل کشور و چهار مکان در مسیر پیاده روی اربعین حسینی به زائران پیاده روی اربعین حسینی خدمت خواهند کرد.

برنامه فعالیت خادمان در موکب‌ها: ارتباط چهره به چهره، تبلیغ و تبیین طرح نائب الشهید در گفت‌وگوی با زائران فارسی‌زبان، عرب‌زبان و انگلیسی‌زبان، توزیع رندمی کارت نیابت شهدا در مسیر، چاپ کارت نیابت شهید مورد نظر، فیلمبرداری و عکاسی، عینک وی آر، چاپ پیکسل، عرضه خدمات فرهنگی و ... خواهد بود.

زمان بندی خدام(برنامه ریزی اولیه): ساعت 12 روز چهارشنبه، مورخ 25 مهر اجتماع در تهران و حرکت به سمت عراق - شب جمعه کربلا(درصورت فراهم شدن امکانات) و ظهر جمعه حضور در نجف و سپس انتقال خدام به موکب‌ها - شروع فعالیت از صبح شنبه 28 مهر لغایت غروب دوشنبه 7 آبان- برگشت دوشنبه شب با ثبت‌نام قبلی خواهد بود(کارگروه در قبال خدامی که زمان یا شیوه دیگری را برای خروج خود انتخاب نمایند، هیچ مسئولیتی نخواهد داشت). در صورت فراهم شدن ایجاد غرفه در فرودگاه امام خمینی(ره) و شهید هاشمی‌نژاد مشهد، زمان حضور خدام در غرفه در شیفت‌های 24 ساعته خواهد بود.

تقسیم خدام در موکب‌ها: خادمان در موکب‌ها و غرفه‌های طرح نائب الشهید، صرفا بنا به برنامه‌ها و صلاحدید کارگروه، توزیع می‌‌شوند؛ لذا ممکن است اعضای یک گروه در موکب‌های مختلف تقسیم شوند.

درخواست و پذیرش خدام: متقاضیان خدمت در موکب‌ها و غرفه‌های نائب الشهید لازم است فرم پیوست را تکمیل و تصویر آن را به آی دی سروش kahf1397 @، حداکثر تا تاریخ 4 مهرماه، ارسال کنند. کانون نیز با توجه به درخواست‌های ارائه شده و تطبیق شرایط خادم با نیاز موکب‌ها، تا تاریخ 9 مهرماه از طریق پیامک نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش را به متقاضیان محترم خادمی، اعلام می‌کند.

تکمیل مراحل پذیرش خدام: با اعلام پذیرش خادمی از سوی کانون، متقاضیان خادم الشهیدی حداکثر تا تاریخ 11 مهرماه فرصت دارند که مبلغ 600 هزار تومان را به حساب کانون واریز و تصویر فیش آن را به آی دی سروش kahf1397 @ ارسال کنند.(خدام موکب‌های داخل کشور، مبلغ 200 هزار تومان پرداخت کنند) همچنین حداکثر تا تاریخ 15 مهر ماه فرصت دارند که نسبت به تحویل اصل گذرنامه به این کارگروه از طریق پست پیشتاز یا به صورت حضوری اقدام کنند(در صورتی که متقاضی خادمی به هر دلیلی انصراف از خدمت دهند یا شرایط شرکت در طرح را نداشته باشد و یا زمان بندی تعیین شده را رعایت ننمانید، وجه واریزی قابل استرداد نخواهد بود و این کارگروه هیچ مسئولیتی نخواهد داشت). بدیهی است به هر دلیلی تغییرات اساسی در برنامه‌ها ایجاد گردد، نسبت به عودت مبلغ واریزی اقدام خواهد شد.

مکاتبه شغلی: برای کارکنان دولتی یا خصوصی خادم در طرح نائب الشهیدی که درخواست کتبی خود را تا تاریخ 20 مهرماه به آی دی سروش kahf1397 @  ارسال نمایند. با رعایت سلسله مراتب اداری و جمیع ضوابط، درخواست موافقت خادمی درمواکب نائب الشهید از طریق کمیته فرهنگی اربعین یا این کانون ارائه می‌شود. البته در خصوص آثار و نتایج مکاتبه مذکور، هیچ مسئولیتی متوجه کمیته فرهنگی اربعین و این کانون نخواهد بود. 
نائب الشهید


منبع : خبرگزاری تسنیم
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.