تبیان، دستیار زندگی

مشکلات ارزی چالش بزرگ پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشکلات ارزی را برای این باشگاه بسیار سخت و چالش برانگیز دانست و گفت: در چنین وضعیتی مانده ایم که برای رهایی از آن باید چه روشی در پیش بگیریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جام حذفی - دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز
 باشگاه پرسپولیس امسال توانسته روزهای خوبی را تجربه کند و با به حداقل رساندن تعدادی از طلبکاران خود در فیفا، پرداختی به بازیکنان داخلی را هم طبق برنامه انجام دهد.
در این شرایط تنها مشکلی که باشگاه پرسپولیس را با چالش بزرگ مواجه کرده است، مشکلات ارزی است چرا که این باشگاه مدت زمان زیادی است که نتوانسته به کادر فنی خارجی تیم خود یعنی برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو استیلینوویچ، ایگور پانادیچ، بشار رسن، گادوین منشا و بوژیدار رادوشوویچ پرداختی داشته باشد.
با این حال باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا بتواند راه حلی را برای این مشکل پیدا کند.
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به مشکلات ارزی گفت: واقعا نمی‌دانیم با این مشکلات چه روشی باید اتخاذ شود. تلاش می‌کنیم در این زمینه از بانک مرکزی کمک بگیریم چرا که مشکلات ارزی برای ما کمرشکن شده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا پول کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای صعود به مرحله نیمه نهایی می‌تواند به باشگاه پرسپولیس در این شرایط کمک کند یا خیر، تصریح کرد: مبلغی که برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ما تعلق می‌گیرد 250 هزار دلار است که فعلا هم معلوم نیست چه زمانی این پول به ما پرداخت شود. بخشی از همین پول هم باید خرج سفر به قطر برای بازی با السد شود. پیش از این سفر به قطر حدود 210 تا 250 میلیون تومان هزینه در بر داشت اما با این شرایط باید بیش از یک میلیار تومان برای این سفر هزینه کنیم. واقعا این وضعیت برای ما مشکل ساز شده است.
منبع:ایرنا