تبیان، دستیار زندگی

دولت باید در ساخت فیلم هایی با تولید سنگین ورود کند

سعید خانی تهیه کننده گفت:دولت باید در تولید فیلم های مناسبتی مانند دفاع مقدس و محرم و صفر به دلیل هزینه سنگین ورود کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
دولت باید در ساخت فیلم هایی با تولید سنگین ورود کند

سعید خانی تهیه کننده و پخش کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی ؛ درباره تولید نشدن فیلم های عاشورایی گفت:وقتی به روزها و هفته هایی مانند دفاع مقدس، محرم و صفر و  روزهای خاص نزدیک می شویم به فکر ساخت فیلم هایی درباره این موضوعات می افتیم در صورتی ساخت این نوع فیلم ها نیاز به برنامه ریزی از قبل تعیین شده دارد.

وی با تاکید بر اینکه معمولا در ساخت چنین آثاری که تولید سنگینی دارد دولت باید ورود کند، افزود: اگر تهیه کننده و فیلمساز بخش خصوصی دغدغه مالی داشته باشد، نمی تواند در این زمینه اقدام موثری انجام دهد چرا که از یک سو هزینه بالایی دارد و  از سوی دیگر عدم برگشت سرمایه در این بخش، ضربه سنگینی وارد می کند.

این تهیه کننده با بیان اینکه بحث بعدی، نبود تفکر درست برای ساخت چنین آثاری است، ادامه داد:تا زمانی که تفکر خوب  در این زمینه نداشته باشیم به خروجی مناسبی نمی رسیم البته به نظر من یک اثر عاشورایی خوب داریم که مربوط به بهرام بیضایی است.

خانی گفت : متاسفانه بیشتر افرادی که در ساخت چنین فیلم هایی ورود می کنند به فکر پر کردن جیب و رانت بازی هستند و دلی پیش نمی روند که این موضوع باعث شده بحث تولید فیلم های عاشورایی در سینما کمرنگ شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان