تبیان، دستیار زندگی

ما انتظار جایزه تماشاگران برای «وای آمپول» را داشتیم

داریوش بابائیان تهیه کننده گفت:انتظار داشتیم جایزه تماشاگران را به فیلم «وای آمپول» بدهند،اما امسال این جایزه از جشنواره حذف شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
ما انتظار جایزه تماشاگران برای «وای آمپول» را داشتیم
داریوش بابائیان تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی ؛ درباره آخرین وضعیت اکران«یک آمپول ناقابل» با نام جدید«وای آمپول» گفت : این فیلم پرمخاطب ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان شد،چندین مرتبه به سانس فوق العاده رسید و چندین مرتبه دیگر نیز درخواست کردند که اجازه این کار را ندادیم از سویی چندین جایزه هم از آن خود کرد و انتظار داشتیم جایزه تماشاگران هم به ما برسد اما متاسفانه امسال این جایزه از جشنواره حذف شد و ما را بی نصیب گذاشت.

وی افزود : به احتمال زیاد این فیلم اواخر مهر اکران می شود و این همزمانی فیلم با موضوع کودک و نوجوان با ماه بازگشایی مدارس اتفاق خوبی است چون کودکان و نوجوانان و حتی خانواده ها از دیدن آن لذت می برند.

در خلاصه داستان این اثر آمده:
خانواده آمپول چی که تولید کننده آمپول هستند با وحشت فرزندانشان از آمپول مواجه می شوند در این راستا ورزش فوتبال و انتخاب برای رده‌های قهرمانی به کمک فرزندانشان می‌آید و...

عوامل سازنده «یک آمپول ناقابل» عبارتند از:
تهیه کننده داریوش باباییان، کارگردان علیرضا محمودزاده، برنامه ریز و دستیار اول کارگردانی: سیاوش رمضانلو، منشی صحنه: جیران جناب، مدیر فیلمبرداری: نوید مهیمنیان، طراح صحنه و لباس: حمیده رسولی، طراح عروسک‌ها: محمد اعلمی، مدیر صدابرداری: هادی معنوی پور، طراح گریم: رضا سعیدی، تدوین و صداگذاری: حامد رضی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: پیام عرب زاده.


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان