تبیان، دستیار زندگی
خداداد عزیزی، بازیكن سابق تیم ملی فوتبال كشورمان پس از دو سال دوری از فوتبال در نقش مربی و سرمربی، دیروز به عنوان بازیكن به مستطیل سبز بازگشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت خداداد عزیزی  به مستطیل سبز

حضور 90 دقیقه ای خداداد در المپیاد ایرانیان

خداداد عزیزی، بازیكن سابق تیم ملی فوتبال كشورمان پس از دو سال دوری از فوتبال در نقش مربی و سرمربی، دیروز  به عنوان بازیكن به مستطیل سبز بازگشت.

وی دیروز در چارچوب اولین المپیاد وزرشی ایرانیان، در تركیب تیم فوتبال خراسان رضوی در مقابل تیم استان گلستان حاضر شد و 90 دقیقه به عنوان كاپیتان تیم منتخب خراسان رضوی بازی كرد.

این بازی با حساب 2 بر صفر به سود تیم خراسان رضوی پایان یافت.

عزیزی در پایان این بازی - گفت: بازی خوبی بود ولی برایم سخت است كه پس از دو سال دوری، دوباره فوتبال بازی كنم.

وی ادامه داد: استان گلستان هم تیم خوبی داشت و همین موضوع كار ما را سخت‌تر كرده بود.

عزیزی در پاسخ به این سوال كه آیا در بازی بعدی هم در تركیب تیم خراسان رضوی حاضر خواهید شد، گفت: به احتمال زیاد در مقابل تیم خراسان جنوبی به میدان رفته، در آن دیدار هم بازی می‌كنم.

همچنین آرمین رهبر، سرمربی تیم فوتبال منتخب استان خراسان‌رضوی به ایسنا گفت: خداداد اگر دوست داشته باشد، در بازی بعدی هم حضور خواهد داشت و من به‌طور قطع از حضور وی استفاده خواهم كرد.

وی ادامه داد: با حضور خداداد در زمین، شكل فوتبال بازیكنان تیم منتخب خراسان رضوی تغییر كرد و آن‌ها تحت تاثیر خداداد قرار گرفتند.

رهبر تصریح كرد: بازیكنان جوان تیم منتخب خراسان رضوی یاد نداشتند از توانایی‌های خداداد استفاده كنند كه امیدوارم این مشكل در بازی بعدی حل شود.