تبیان، دستیار زندگی

هواداران ژاپنی ها بلیت می خواهند!

بازی بسکتبال ژاپن و ایران در انتخابی جام جهانی بسکتبال امروز برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دیدار تیم‌های بسکتبال نوجوانان ایران و لبنان
 تیم ملی بسکتبال ایران در ادامه پنجره چهارم انتخابی جام جهانی بسکتبال امروز دوشنبه در توکیو به مصاف ژاپن می‌رود. ملی پوشان کشورمان جمعه شب به این شهر رسیدند و شنبه و یکشنبه تمرین خود را انجام دادند.بازی امروز ایران و ژاپن ساعت 17.10 دقیقه عصر به وقت ژاپن در شهر توکیو و منطقه کاماتا و در سالن اوتا سیتی برگزار می شود. این منطقه تقریبا در مرکز توکیو واقع شده و از هتل محل اقامت بازیکنان تقریبا 10 کیلومتر فاصله دارد. 
سالن مدرن و جمع و جور اوتاسیتی قریب به 4 هزار نفر ظرفیت دارد که همه صندلی های آن در تسخیر هواداران میزبان قرار گرفته است. هواداران ژاپنی جملگی با تی شرت های قرمز در سالن مستقر شدند تا سالن بازی یکدست به رنگ قرمز دربیاید.
پوسترهای این بازی در سطح شهر به چشم می خورد که با انتشار یک عکس حماسی از تیم ملی بسکتبال ژاپن از هواداران خواسته تا برای حمایت تیم ملی به سالن بیایند.
هواداران ژاپنی تمامی بلیت های این مسابقه را از پیش خریداری کرده اند و در حال ورود به سالن هستند. با توجه به اینکه بازی در روز تعطیل ژاپنی ها برگزار می شود، استقبال از این بازی زیاد است و تعداد قابل توجهی از هواداران ژاپنی حوالی سالن تجمع کرده و خواستار بلیت هستند.
تعداد محدودی از بلیت های این تعدادی از طریق سفارت ایران در ژاپن در اختیار هواداران ایرانی قرار گرفته و این هواداران با پرچم ایران در سالن حضور پیدا کرده اند تا ملی پوشان ایران را تشویق کنند.
دقایقی پیش از آغاز بازی دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند.بازیکنان ژاپن به شدت از سوی هواداران حاضر در سالن تشویق شدند. ضمن این بازیکنان ایران نیز مورد استقبال هموطنان ایرانی حاضر در سالن قرار گرفتند.
منبع:فارس