تبیان، دستیار زندگی

راهکارهایی برای گرفتن مچ ادم دروغگو!

گرفتن مچ دروغگو با زبان بدنش!

گرفتن مچ دروغ‌گو چنین کار سختی هم نیست اگر شما زبان بدن بشناسید و خصوصیات افراد دروغ‌گو مثل جملات پرکاربردشان و نحوه تکان دادن دست و چشمشان را بدانید .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دروغ گو، زبان بدن، هم نشینی، پرسش و پاسخ، فراموشی، مهارت های زندگی، تفکر
همیشه دروغ‌گویی و فریب دیگران نشانه‌هایی دارد و اغلب افراد دروغ‌گو ازنظر نوع رفتاری با یکدیگر مشابه‌اند ، این نشانه‌ها و علائم در حرکات و رفتار فرد دروغ‌گو نمایان است و برای فهمیدن آن به کمی دقت و توجه نیاز است.

گاهی اوقات با افرادی هم‌نشین می‌شویم که بسیار دروغ می‌گویند بنابراین بهتر است با نشانه‌هایی که افراد دروغ‌گو را رسوا می‌کند و در این بخش از روانشناسی  به آن‌ها خواهیم پرداخت آشنا شوید تا در معرض فریب این افراد قرار نگیرید و خیلی زود مچ فرد دروغ‌گو را بگیرید. اگر دوست دارید بدانید طرف مقابلتان به شما دروغ می‌گوید یا راست؟ با ما همراه شوید.

گرفتن مچ دروغ‌گو با روش‌هایی خارق‌العاده

با شناخت نشانه‌های دروغ‌گویی مچ دروغ‌گو را بگیرید.دروغ، یکی از فراگیرترین بی‌اخلاقی‌هایی است که در جامعه وجود دارد و در همه جای دنیا برخی از افراد را درگیر خودساخته است . دروغ‌گویی با نشانه‌هایی همراه است که اگر می‌خواهید بدانید فردی مقابل شما راست می‌گوید یا دروغ باید با این نشانه‌ها آشنا شوید تا هرگز فریب نخورید.

تحرک در هنگام صحبت از نشانه‌های فرد دروغ‌گو

از نشانه‌های افراد دروغ‌گو این است که هنگام صحبت کردن شما برای بر هم زدن تمرکزتان راه می‌روند و یا در صندلی جابه‌جا می‌گردند تا شما پی به‌دروغ گویی‌شان نبرید.

حرکت چشم‌های فرد دروغ‌گو

برای اینکه بدانید فرد مقابلتان به شما دروغ می‌گوید یا خیر ابتدا باید به چشمان او دقت کنید. از نشانه‌های دروغ‌گویی بی‌قراری و مردمک چشم بیش‌ازحد گشاد است همچنین فرد دروغ‌گو به چشمان شما نگاه نمی‌کند و تمام مدت پایین را منگرد و یا چشمش به این‌طرف و آن‌طرف می‌چرخد.

خاراندن بینی هنگام پاسخ دادن به پرسش شما

اگر از فردی سؤالی پرسیدید و او هنگام پاسخ به سؤال شما بینی خود را خاراند به‌راستی در گفتار و شک کنید.

حرکت دست‌های فرد دروغ‌گو

از نشانه‌های افراد دروغ‌گو این است که آنان مواقع صحبت کردن دستشان را جلوی دهان و جاهای دیگر صورت می‌گیرند .

بازگو نکردن جزئیات

افراد دروغ‌گو به‌صورت مختصر جزئیات مطلب را بیان می‌کند زیرا آن را فراموش می‌کند پس وارد جزئیات نمی‌شود و یا به تکرار جزئیات می‌پردازد تا از یادش نرود.

نشنیدن برخی از جملات

افراد دروغ‌گو معمولاً جملات و پرسش‌هایی را که به نفعشان نیست را نمی‌شنوند و برای اینکه به پاسخ برای این پرسش‌ها فکر کنند و زمان لازم را برای بافتن دروغشان بخرند از شما می‌خواهند دوباره پرسشتان را تکرار کنید.

جمله معروف فرد دروغ‌گو (آیا تو به من اطمینان داری؟)

یکی از نشانه‌های افراد دروغ‌گو گفتن این جمله (آیا تو به من اطمینان داری؟) به هنگام پاسخ به سؤال شماست.


دروغ‌گو کم‌حافظه است

یکی از نشانه‌های فرد دروغ‌گو فراموش کردن اسامی ، تپق زدن و تصحیح کلمات در تعریف قضیه است اما ممکن است شما نیز گاهی موجب فراموشی شوید که بهتر است برای اینکه با افراد دروغ‌گو اشتباه گرفته نشوید جمله خود را تصحیح نکنید.
منبع : نمناک

 
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.