تبیان، دستیار زندگی

فبلت ۷.۱۲ اینچی جدید هواوی تاییدیه‌ TENAA را دریافت کرد

فبلت جدید هواوی با نمایشگر ۷.۱۲ اینچی و باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و قاب چرمی تاییدیه‌ TENAA را دریافت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برند
گوشی‌ هوشمند جدید هواوی با  شماره مدل‌های ARS-TL00 و ARS-AL00، موفق به دریافت تاییدیه‌ سازمان تنظیم‌مقررات چین (TENAA) شد. اولین شماره‌مدل مربوط به فبلت جدید با رنگ سفید، و دومین شماره‌مدل مربوط به فبلت جدید با رنگ مشکی است.
گوشی هوشمند جدید هواوی شباهت زیادی به گوشی هوشمند Honor 8X Max دارد، و از نمایشگر ۷.۱۲ اینچی LCD با رزولوشن ۲۲۴۴x۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. البته فبلت جدید، تفاوت‌هایی با گوشی هوشمند آنر ۸ ایکس مکس دارد. آنر ۸ ایکس مکس با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ کوالکام با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتزی  معرفی‌ شد. در حالیکه گوشی هوشمند جدید از تراشه‌ی با سرعت کلاک ۱.۹۵ گیگاهرتز رونمایی خواهد شد.
همچنین Huawei تصمیم‌ گرفته است که گوشی جدید خود را با باتری با ظرفیت بیشتر ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار کند. به‌علاوه، همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گوشی با شماره‌مدل ARS-TL00 دارای قاب چرمی است و از ماژول دوربین دوگانه‌ی ۱۶ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی، همچنین دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی گوشی دیده می‌شود.
TENAA تایید کرده است که گوشی با شما‌ره‌مدل‌های ARS-TL00 و ARS-AL00، از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد. گوشی هوشمند جدید هواوی با اندروید ۸.۱ اوریو جعبه‌گشایی خواهد شد. با کمی دقت در تصاویر منتشر‌شده، متوجه می‌شوید که فبلت جدید دارای بریدگی بالای نمایشگر (ناچ) کوچک قطره‌ای شکل است.
منبع:زومیت