تبیان، دستیار زندگی

آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس روح تازه ای در جامعه تزریق می کند

وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران کل آموزش و پرورش استان ها مطرح کرد:آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس موجب شادابی و امید و تزریق روح تازه ای در جامعه می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس روح تازه ای در جامعه تزریق می کند
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز سید محمد بطحایی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور با موضوع بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی، با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد به استقبال یک مهر با شکوه برویم ، مهری که امید و شادابی را در جامعه زنده می کند و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، مهر ماه بهانه خوبی برای تزریق روح امید به جامعه و تقویت امیدواری به آینده است.
وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف در یک ساله اخیر دستاوردهای خوبی داشته ایم، خاطر نشان کرد: با تدابیری که اندیشیده شد، چالش های موجود در بخش نیروی انسانی در سال جدید رفع شده است و البته جشنواره ای در آینده خواهیم داشت تا از برنامه ها و فعالیت های انجام شده تجلیل و نقایص را نیز بررسی کنیم.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به تصویب بودجه ۹۸  در آینده نزدیک، تقویت تعامل با نمایندگان مجلس ضروری است و باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش را در بودجه ۹۸ تقویت کنیم.
وی ادامه داد: لازمه تقویت و توسعه تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در ک مسائل و مشکلات متقابل است ، نمایندگان مجلس با مشکلات و مطالبات عدیده ای در حوزه انتخابیه خود مواجه هستند و آموزش و پرورش نیز با مشکلاتی مواجه است لذا در این شرایط، درک متقابل ضروری است.
بطحایی خاطر نشان کرد: مدرسه محوری یکی از مهم ترین استراتژی های آموزش و پرورش است و مدیران کل باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.
وی با تقدیر از تلاش های معاونین  و مدیران کل برای بازگشایی مدارس، از وجود آمادگی های خوب و مطلوب برای آغاز مهرماه خبر داد.

مطالب مرتبط:
ضرورت تمركز بر بازگشایی با نشاط مدارس
بازگشایی مدارس و زیاده‌ روی در بازی‌ های رایانه‌ ای
بازگشایی مدارس و خودداری از مدرسه رفتن

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش