تبیان، دستیار زندگی

معاونان وزیر آموزش و پرورش در سکوت خبری خداحافظی کردند

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه و یوسف نجفی، معاون حقوقی از وزارت آموزش و پرورش در سکوت خبری خداحافظی کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
معاونان وزیر آموزش و پرورش در سکوت خبری خداحافظی کردند
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، چند روزی  است زمزمه های رفتن علی زرافشان، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از شبکه های اجتماعی به گوش می رسد. این درحالی بود که مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش هیچ واکنشی به این اخبار که در کانال های شبکه اجتماعی تلگرام منتشر شد، نشان نداد. این سکوت به معنای تکذیب اخبار غیر رسمی تغییر و تحولات تعبیر شد.
اما گویا در وزارت آموزش و پرورش اخبار غیر رسمی کانال های فرهنگیان کاملا رسمی و درست است. در این باره باید گفت؛ روز گذشته 20 شهریور ماه، خبری از سوی پرتال اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر آیین تکریم و معارفه معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران  منتشر شد که خبر های غیر رسمی کانال های تلگرام را تایید کرد.
دراین باره باید گفت؛ در پرتال رسمی وزارت آموزش و پرورش هیچ خبری مبنی بر رفتن علی زرافشان، معاون آموزش متوسطه منتشرنشده است. در همین ارتباط، عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در کانال تلگرامی خود خبر سرپرستیش در معاونت آموزش متوسطه را می دهد. عمادی عضو ارشد مجمع فرهنگیان ایران اسلامی نیز است. این خبر هم از کانال های اجتماعی منتشر شد و باز شاهد سکوت مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش بودیم.
انتصاب دیگری که در سکوت خبری صورت گرفته است، آئین تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌ و پرورش است. این بار مرکز اطلاع رسانی در این انتصاب زحمت کشیده است و خبر را عصر روز گذشته ۲۰ شهریور ماه در پرتال وزارت آموزش و پرورش بارگذاری کرده است البته این مراسم بدون حضور خبرنگار برگزار شده است.
طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم از زحمات یوسف نجفی، معاون سابق حقوقی تجلیل و حکم انتصاب امیرعلی نعمت الهی  به وی اعطا شد.
این تغییر و تحولات درحالی صورت می گیرد که در آستانه بازگشایی مدارس هستیم که مطمئنا وضعیت دانش آموزان و فرهنگیان را تحت الشعاع قرار می دهد این دلیلی بود که استیضاح وزیر آموزش و پرورش را هم منتفی کرد.

برادر ارجمند جناب آقای مهندس زرافشان
معاون محترم سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
باسلام و احترام
خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشانه‌ ای از الطاف بیكران خداوند متعال است كه به بندگان شایسته خود اعطاء می کند.
بدین وسیله انتصاب شایسته جناب‌ عالی را به عنوان« معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران » صمیمانه تبریك عرض نموده، بی شك تدبیر آمیخته با تجارب ارزشمند جناب عالی و بهره‌ گیری هدفمند از مشارکت و همفکری صاحب‌ نظران و اندیشمندان آن حوزه، موجبات ارتقا، توسعه و مقبولیت آن سازمان را مهیا خواهد کرد.
امید است در سایه عنایات و الطاف خداوند بزرگ در جهت پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی موفق و موید باشید.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه متن حکم دکتر عبدالرسول عمادی به شرح ذیل می باشد:
برادرگرامی
جناب آقای عبدالرسول عمادی
باسلام
نظربه تعهد، سوابق مدیریتی و تجارب ارزشمندجناب عالی در آموزش و پرورش ،به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان ((سرپرست معاونت اموزش متوسطه)) منصوب می شوید.
امید است با توکل به خداوندمتعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای رییس جمهور محترم وبرنامه های ابلاغی اینجانب به مجلس شورای اسلامی و با مشارکت و همفکری مدیران، نخبگان، کارشناسان و مدیران کل استان هادرجهت تحقق وظایف محوله موفق و مویدباشید.
توفیق شما را در انجام مسوولیت هادر راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسالت دارد.
سید محمد بطحایی
تاریخ ابلاغیه: ۲۰ شهریور۱۳۹۷

مطالب مرتبط:
حل مشکلات معترضین هدایت تحصیلی/ تاکید بر توسعه متوازن
مدارس سمپاد را نمی توان با عجله حذف کرد
حداكثر رضایت مندی برای مردم در موسم ثبت نام باید ایجاد شود

منبع: خبرگزاری شبستان