تبیان، دستیار زندگی

مدیران در مسیر اقتصاد مقاومتی برنامه محور حرکت کنند

حل تمامی مشکلات جامعه محدود به وجود منابع اعتباری نیست از این رو مدیران باید با فرصت شناسی از تمام ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم نقش آفرینی کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
معاون پارلمانی رئیس جمهور
به گزارش تبیان به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: اقتصاد مقاومتی یکی از سیاست های راهبردی دولت است که باید بیش از پیش برای تحقق آن گام برداشته شود.

وی با تاکید بر استفاده مدیران از ظرفیت های بخش خصوصی اظهارداشت: مدیران استانی نیروهای عملیاتی نظام هستند که در چنین شرایطی درک مطلوب آنها از شرایط کشور امری ضروری است.

اینکه با وجود محدودیت اعتباری امسال حدود 10 هزار میلیارد ریال پروژه در هفته دولت استان بوشهر به ثمر نشسته خود نشان از همت و تلاش مسئولان استان است.


معاون رئیس جمهوری افزود: اکنون با محدودیت منابع مواجه هستیم ولی با این حال تا حد توان باید برای حل مشکلات مردم گام برداریم.

وی گفت: حل تمامی مشکلات جامعه محدود به وجود منابع اعتباری نیست از این رو مدیران باید با فرصت شناسی از تمام ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم نقش آفرینی کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در ارتباط با هدف سفرهای استانی اعضای هیات دولت نیز گفت: ارزیابی اقدامات مدیران دولتی در سطح استان و همچنین افتتاح برخی از طرح ها از عمده هدف این سفرهاست.

وی افزود: در این راستا در جریان سفر بوشهر علاوه بر افتتاح اورژانس هوایی، سد تنگ ارم، بازدید از موزه شهید رئیسعلی دلواری در نشست شورای اداری استان حضور پیدا کردم.

امیری گفت: استان بوشهر در مسیر توسعه خوبی قرار دارد و در این مسیر توسعه ای اتحاد بین مسئولان این استان ستودنی است.

وی افزود: سطح توسعه استان بوشهر سال به سال در وضعیت ارتقاست و پروژه اساسی خوبی نیز در این استان در حال اجراست.

امیری یادآورشد: اینکه با وجود محدودیت اعتباری امسال حدود 10 هزار میلیارد ریال پروژه در هفته دولت استان بوشهر به ثمر نشسته خود نشان از همت و تلاش مسئولان استان است. 
منبع: ایرنا