تبیان، دستیار زندگی

در سامانه همسان گزینی تبیان انجام شد:

ثبت سه هزار ازدواج بدون طلاق!

سیدحیدر مرتضوی قائم مقام مدیرعامل موسسه تبیان در اشاره به آغاز دور جدید فعالیت سامانه همسان گزینی از رویداد سه هزار ازدواج موفق در این سامانه خبر داد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سید حیدر مرتضوی؛ معاونت زیرساخت موسسه تبیان
به گزارش روابط عمومی، سامانه همسان گزینی در سال ۹۲ توسط موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان راه اندازی شد و توانسته سهم بسزایی در گسترش ازدواج آگاهینه و به هنگام در جوانان داشته باشد.
سید حیدر مرتضوی ایجاد این سامانه را در ترغیب جوانان به امر ازدواج موثر دانست و تصریح کرد: موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با پیشینه ۱۶ سال فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و راه اندازی جامع ترین سایت فرهنگی - دینی در ایران ؛بزرگترین مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است. سایت تبیان دارای جامعه کاربری وسیع و گسترده ای است که جوانان مجرد در سن ازدواج بخش عظیمی از این جامعه را تشکیل می دهند. مسئله مهم و خطیر ازدواج جوانان و استفاده از بستر مناسبی که فناوری اطلاعات می تواند در اختیار این امر قرار دهد.
قائم مقام مدیرعامل موسسه تبیان با اشاره به انجام سه هزار ازدواج در این سامانه گفت: این سامانه از بدو تاسیس توانسته نقش بسزایی در ترویج ازدواج آگاهینه و به هنگام داشته و نزدیک به سه هزار ازدواج از طریق این سامانه و به همت واسطین ثبت شده و به فضل الهی تا کنون هیچ طلاقی در این ازدواجها ثبت نشده است.
گفتنی ست سامانه همسان گزینی با ارائه خدمات ثانویه و مشاوره های مهارتهای زندگی، دوام و صفای زندگی افراد را تضمین می‌کند.