تبیان، دستیار زندگی

معاون جدید میراث فرهنگی استان تهران منصوب شد

با ابلاغ حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران "محسن‌ شیخ الاسلامی" به سمت معاون جدید میراث فرهنگی این اداره کل منصوب شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
معاون جدید میراث فرهنگی استان تهران منصوب شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران؛ با حکم دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران محسن شیخ الاسلامی به عنوان معاون میراث فرهنگی این اداره کل منصوب و آغاز به کار کرد.

محسن شیخ الاسلامی از نیروهای با سابقه در حوزه میراث فرهنگی کشور بوده و در کارنامه کاری خود سابقه فعالیت به عنوان معاون میراث فرهنگی استان قزوین، رئیس کارگروه بناهای تاریخی معاونت میراث فرهنگی کشور، سرپرست دفنر فنی موزه ملی ایران، دبیر شورای فنی اداره کل استان تهران، جانشین معاون حفظ و احیای این اداره کل و مسئول محور فرهنگی–تاریخی شهر اصفهان و محور بازار اصفهان را دارد.

معاون میراث فرهنگی استان تهران تعامل و همکاری با شهرداری و شورای شهر تهران در صیانت از بافت تاریخی پایتخت ، تملک و احیای خانه های مشاهیر ، ساماندهی و تکمیل پرونده های حریم و عرصه آثار و محوطه های ثبت ملی و جذب اعتبارات در انجام کاوش های باستان شناسی و بهبود شرایط موزه های استان و توجه و اهتمام به معرفی و آموزش و پژوهش در زمینه موضوعات مرتبط با حوزه میراث فرهنگی را از مهمترین برنامه های پیش روی خود بر شمرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان