تبیان، دستیار زندگی

۶۰درصد از تصویربرداری سریال «نفوذ» به پایان رسید

تصویربرداری سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری این روزها در تهران و کردستان در حال انجام است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
سریال «نفوذ»

 سریال «نفوذ» که برای پخش در دهه فجر در حال تصویربرداری است این روزها در لوکیشن های مختلف در حال ضبط است.

محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده این مجموعه در خصوص آخرین روند وضعیت تصویربرداری این سریال به «صبا» گفت: حدود ۶۰ درصد این سریال در لوکیشن‌های تهران در فاز اول قبل از تسخیر سفارت آمریکا و کردستان ضبط شده است و سکانس‌های شهر گنبد، سفارت آمریکا و سایت کفکان باقی مانده است و طبق برنامه ریزی اوایل بهمن ماه به پایان می‌رسد تا برای پخش در دهه فجر آماده شود.

وی درخصوص موضوع این سریال گفت: داستان این سریال به سال ۵۷ مربوط می‌شود و به مدت ۸ ماه در مقطع انقلاب، نفوذ آمریکایی‌ها را در عرصه‌های مختلف نظام پهلوی و بحث قانون کاپیتولاسیون نشان می‌دهد. تمام مباحث مطرح شده در سریال بر اساس مستندات تهیه شده است. دو قشر در انقلاب اسلامی ایران تاثیر بسیاری داشتند جوانان و دانشجویان که در این سریال در قالب ملودرام و داستان‌های مجزا به آن‌ها نگاه خاص و ویژه‌ای شده است. این احتمال وجود دارد تا نسخه سینمایی این اثر هم تولید شود.

مشاور فیلم نامه سریال «نفوذ» مهدی ارگانی، مجری طرح محمود غلامی، مدیر هنری عبدالحمید قدیریان. نویسنده و کارگردان جواد شمقدری هستند. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در بهمن ماه سال ۹۷ پخش می‌شود و بازیگرانی مثل احمد نجفی ، حمیدگودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح آقا میرزایی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، کاوه سماک باشی، امیرمحمدزند، امین اسکندریان، عید احمدی ،محمدجوادجعفرپور،فیلیپ ساپرکین، فاعزه السادات اکرمی، زهره افشارنیا، مهدیه صاحب زمانی، نازنین ترابی، شیرین صفری، فاطمه بیگی، مهران هادیان ،شیوا امانی، زهرا نادری فر، پیمان حسن زاده ، احسان منفرد، علی پاکزاد ،بهناز نجفی، فاطمه خلیل نژاد، مهتاب غیاثی، بهناز پور فلاح، نازنین حسنی ، بهار داور مومنی ،محمد دانشور ، علی حسن ناصری، مهدی آقا محمدی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع: خبرگزاری صبا