تبیان، دستیار زندگی

جدیدترین و بهترین مپ های تاون هال 10 کلش آف کلنز

در این مقاله بهترین مپ های تاون هال 10 کلش آف کلنز را در چهار دسته فارمینگ، تروفی، هیبرید و وار جای داده‌ایم تا بتوانید با انتخاب از میان آن‌ها، دهکده‌تان را به بهترین شکل نظم و ترتیب بدهید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کلش
کلش آف کلنز (Clash of Clans) بازی جذاب  فنلاندی است که توانسته میلیون‌ها نفر را به خود جذب کند و محبوبیت بی‌نظیری برای سوپرسل به ارمغان آورده است. برای کسب موفقیت در این بازی و رسیدن به رتبه‌های بالا در سطح جهان باید دهکده‌تان را گسترش دهید و از منابع به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. از آنجایی که به دست آوردن منابع به استراتژی حمله و نیروهایتان بستگی دارد، بنابراین باید حمله تا جای ممکن کم خرج و هزینه طراحی شود. با این وجود گاهی نیروهای دهکده برای حمله در سطح بالایی هستند اما به خاطر مپ نامناسب و غیرمهندسی، هرچه در حملات به دست می‌آید توسط دشمنان ربوده می‌شود و عملا حمله برای دهکده نتیجه‌بخش نخواهد بود. چیدن مپ خوب یکی از کارهای بسیار مهم، وقت‌گیر و حساس در کلش آف کلنز به شمار می‌رود. در ادامه تعدادی از بهترین مپ های تاون هال 10 کلش آف کلنز را در چهار دسته کلی فارمینگ، تروفی، هیبرید و وار قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید با توجه به هدفی که برای دهکده در نظر دارید، مپ موردنظرتان را پیدا کنید.

بهترین مپ های تاون هال 10 کلش آف کلنز : فارمینگ

سری مپ‌های فارمینگ توسط افرادی استفاده می‌شوند که وابستگی زیادی به منابع دهکده دارند یا فکر آپگرید کردن نیرو یا ساختمان پر هزینه‌ای را در سر می‌پرورانند. در این مپ‌ها دسترسی به ذخایر طلا و اکسیر به سختی انجام می‌شود و تمرکز اصلی طراح روی جلوگیری از به سرقت رفتن منابع است اما در نقطه مقابل، به تروفی توجهی نشده و اگر در لیگ‌های پر رقابت حضور دارید، به احتمال زیاد با افت شدید تروفی مواجه خواهید شد. کاهش تروفی از جمله معایب مپ فارمینگ برشمرده می‌شود بنابراین پیش از انتخاب این نوع مپ به خوبی فکر کنید و از تصمیم‌تان مطمئن شوید.

بهترین مپ های تاون هال 10 کلش آف کلنز : تروفی

اگر میزان تروفی برایتان اهمیت زیادی دارد و نیروها و ساختمان‌های دهکده را تا جای ممکن آپگرید کرده‌اید و حالا قصد دارید کمی رتبه‌تان در کلن یا لوکال افزایش پیدا کند، باید یکی از مپ‌های تروفی زیر را انتخاب کنید. در این مپ‌ها سعی شده هنگام دفاع، هیچ ستاره‌ای به حریف تعلق پیدا نکند تا از دهکده شما تروفی کم نشود. در کنار مزیت‌های مپ تروفی، عیب بزرگ آن عدم محافظت از منابع دهکده است و میزان زیادی از طلا و اکسیر دهکده توسط دشمنان غارت خواهد شد.

بهترین مپ های تاون هال 10 کلش آف کلنز : هیبرید

مپ‌های هیبریدی درواقع تلفیقی از مپ‌های تروفی و فارمینگ به حساب می‌آید و بیشتر بازیکنان کلش آف کلنز نیز به این نوع مپ روی می‌آورند. در این مپ در کنار حفظ منابع، به حفظ تروفی نیز توجه شده و طراحی آن به گونه‌ای است که حداقل منابع و تروفی به دشمن تعلق پیدا کند.

بهترین مپ های تاون هال 10 کلش آف کلنز : وار

همه کلش‌بازها از میزان اهمیت وار باخبرند، مخصوصا بازیکنانی که سطح ساختمان اصلی آن‌ها 10 یا بیشتر باشد. در آپدیت‌های اخیر بازی، حتی میزان تخریب نیز به عاملی برای برد یا باخت کلن تبدیل شده و تقریبا دیگر شاهد نتیجه مساوی در وارها نیستیم. بنابراین حتی میزان خرابی دهکده نیز مهم بوده و مپ باید به گونه‌ای باشد تا دهکده را به نقطه قوت کلن تبدیل کند. توصیه می‌کنیم پیش از انتخاب مپ و استفاده از آن در وار، مپ موردنظرتان را تست کنید.
منبع:گجت نیوز