تبیان، دستیار زندگی

تهران قهرمان مسابقات تکواندو نوجوانان دختر ایران شد

نایب رئیس بانوان هیات تکواندو زنجان گفت: تهران در بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان دختر ایران به میزبانی این استان، به مقام قهرمانی دست یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تکواندو
ماهرخ پرویزی افزود: تیم کرمانشاه در این مسابقات به مقام دوم رسید و تیم های مازندران و البرز نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.
وی اظهار داشت: کاپ اخلاق این دوره از رقابت های تکواندو نوجوانان دختر به تیم زنجان، تعلق گرفت و زهره رضایی، مژده پزشکیان و شهره خلج زاده، به ترتیب از استان های بوشهر، خوزستان و البرز به عنوان داور نمونه برگزیده شدند.
پرویزی با بیان اینکه سوگند پورمرات از یزد و مریم نعمتی از اردبیل به ترتیب به عنوان بازیکنان فنی و پهلوان شناخته شدند، افزود: در این رقابت ها که طی روزهای شنبه و یکشنبه /17 و 18 شهریور/ و با حضور 316 ورزشکار دختر از سراسر ایران در سالن ورزشی 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و در 2 نوبت صبح و عصر برگزار شد.
وی، تعداد عوامل اجرایی حاضر در این مسابقات را 116 نفر اعلام کرد و افزود: پیکارهای تکواندو قهرمانی نوجوانان دختر در 10وزن مختلف، در قالب 32 تیم و بر روی پنج شیاپچانگ (تشک)، برگزار و قریب 40 داور از استان های مختلف آن را قضاوت کردند که سولماز سلیمان زاده، ثنا قزلباش و سارا رضایی از داوران زنجان بودند.
به گزارش ایرنا، رقابت های تکواندوکاران پسر نوجوان نیز با حضور 325 تکواندوکار، طی روزهای 15 و 16 شهریور جاری در همین مکان ورزشی برگزار شد که در پایان، تیم تهران به مقام نخست دست یافت و تیم اصفهان دوم شد و تیم های البرز و زنجان نیز بطور مشترک سوم شدند.
منبع:ایرنا