تبیان، دستیار زندگی

سومین دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست

باشگاه کاربران تبیان در راستای اهداف دینی و فرهنگی پیرامون حماسه عظیم عاشورا و ایام محرم و صفر، سومین دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست را برگزار می‌نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سومین دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست
پس از اجرای موفق دو دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست در سال‌های گذشته که همواره با استقبال خوب عکاسان هنرمند از سراسر کشور مواجه شده است، بر آن شدیم تا بار دیگر از هنرمندان عکاس در جهت پاسداشت مکتب عاشورا و حماسه حسینی و همچنین بزرگداشت ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر دعوت به عمل آوریم.

** قالب‌های مسابقه:
عکاسان علاقه مند به مشارکت در سومین دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست می‌توانند آثار خود را در یکی از دو قالب آماتور (مبتدی) و یا حرفه‌ای ارسال کنند.

** موضوعات پیشنهادی مسابقه:
- مراسم و محافل مذهبی و عاشورایی
- آماده سازی هیئات و تکایا در ماه محرم
- جلوه شهر و روستا در ایام محرم و صفر
- نگاهی نو و خلاقانه به واقعه عاشورا
- حضور اقشار مختلف مردم در مراسم سوگواری
- کودکان و نوجوانان عاشورایی 
- پیاده روی اربعین و زوایای نادیده از این حرکت عظیم و پرشور
- سایر موضوعات مرتبط ...


** آیین نامه شرکت در مسابقه:
- برای شرکت در مسابقه، نیازی به عضویت در سایت تبیان نیست؛ اما کاربران غیرعضو در صورت منتخب شدن، باید عضویت خود را در سایت تبیان تکمیل و تأیید نهایی نمایند. برای عضویت در سایت، اینجا را کلیک کنید.
- کاربران باید در هنگام تکمیل اطلاعات شخصی، شماره تلفن همراه و پست الکترونیک خود را به منظور دریافت اخبار مسابقه و امکان برقراری ارتباط مسئولین مسابقه با شرکت کنندگان ثبت نمایند. کاربران ارسال کننده اثر در هنگام ورود اطلاعات شخصی، باید دقت کافی را داشته باشند، زیرا امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.
- محدودیتی در تعداد و حجم تصاویر ارسالی برای شرکت در مسابقه وجود ندارد.
- کاربران در هنگام ارسال آثار باید مشخص نمایند که در کدامیک از قالب‌های آماتوری یا حرفه‌ای شرکت می‌کنند. توجه داشته باشید که هر کاربر فقط می‌تواند در یکی از دو قالب مسابقه شرکت کند. همچنین لازم به ذکر است که ارسال اثر حرفه‌ای در قالب آماتوری، منجر به حذف اثر از مسابقه خواهد شد.
- ارسال اثر توسط عکاس در این مسابقه، به منزله اعلام مالکیت حقوقی اثر است و در صورت اثبات خلاف این امر، علاوه بر حذف تمام تصاویر ارسالی کاربر از مسابقه، برابر با آیین نامه، فرد متخلف، مسئول شناخته خواهد شد.
- در صورت نیاز و در طی فرآیند داوری، شرکت کنندگان مسابقه باید جهت اثبات مالکیت اثر، اصل تصویر خواسته شده را از طریق پست الکترونیک ارسال نمایند(تصویر اصلی دوربین). در صورت ارسال نشدن اصل تصویر در زمان خواسته شده از سوی داوران، راهیابی تصویر به مراحل بالاتر داوری امکان‌پذیر نخواهد بود.
- آثار ارسالی باید مستند باشد و از هرگونه دستکاری با نرم افزارهای رایانه‌ای یا اصلاحی که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش سازد، اجتناب شود. ویرایش تصاویر در حد برش (کراپ) و تغییر میزان نور و اصلاح رنگ مجاز است.
- تصاویری که در دوره‌های گذشته مسابقه عکاسی کربلا جاریست ارسال شده باشند، پذیرفته نمی شوند.
- تصاویر ارسالی می‌توانند تک رنگ، سیاه سفید و یا رنگی باشند.
- به آثاری که پس از مهلت مقرر ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
زمان شرکت در مسابقه: آغاز ماه محرم تا پایان ماه صفر

** نحوه ارسال آثار:
کاربران برای ارسال تصاویر خود باید به صفحه ارسال آثار مسابقه (اینجا) مراجعه کنند و پس از تکمیل فرم مربوطه، تصاویر خود را بارگذاری نمایند. در صورت تکمیل شدن فرآیند ارسال تصاویر (آپلود فایل‌ها) پیامک تایید دریافت آثار به تلفن همراه کاربر ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت، کاربر باید مجددا برای ارسال آثار اقدام نماید.

** زمان شرکت در مسابقه:
آغاز ماه محرم تا پایان ماه صفر.

** جوایز مسابقه:
جوایز سومین دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست متعاقبا از طریق همین اطلاعیه اعلام خواهد شد. به هنرمندان منتخب در مسابقه، گواهی شرکت در سومین دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست تقدیم می‌شود.

** زمان اعلام نتایج:
داوری آثار و اعلام منتخبین مسابقه پس از پایان ماه صفر و از طریق اطلاعیه باشگاه کاربران تبیان انجام خواهد شد.
منتظر همراهی شما هستیم...

باشگاه کاربران تبیان