تبیان، دستیار زندگی

چالش حجاب سلبریتی ها در تبیان

بخش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، همزمان با تنش های ایجاد شده در خصوص مسائل حجاب برخی بازیگران سینما و تلویزیون در سطح جامعه، مقاله اینترنتی «چالش حجاب با رمز چرخنده و پارسا» را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جریانی که الهام چرخنده و ریحانه پارسا را برجسته می‌کند!
 به گزارش روابط عمومی، زهرا فرآورده در متن این مقاله آورده است: «در چند روز گذشته فیلمی منتشر شد که براساس گفته‌های خواهران منصوریان این تصور را ایجاد می‌کرد که الهام چرخنده گفته است در ازای چادری شدن به آن‌ها پول و ماشین می‌دهد. خبری که با واکنش‌های زیادی همراه شد. اما نتیجه چه بود؟ الهام چرخنده در صفحه اینستاگرامش با بیان اینکه نمی‌توانم ساکت بنشینم تا آبروی بنده، حجاب و چادر را به سخره بگیرند این خبر را تکذیب کرد و گفت اگر در این مورد مدرکی هست ارائه کنند. شهربانو منصوریان هم در ویدئویی از برداشت اشتباه حرف‌هایشان گفت و تمام. اما اینکه اصل ماجرا چه بود مشخص نشد و آنچه از حرف‌های دو طرف باقی ماند این بود که قضاوت نکنیم! ما هم براساس ابهام در روشن شدن موضوع قضاوت نمی‌کنیم اما از صحبت‌های هیچ کدام از طرفین هم قانع نمی‌شویم!
در همین روزها انتشار عکس‌هایی متفاوت از بازیگر تازه کار سریال «پدر» حاشیه‌ساز شده است. تصاویری که ذهنیت‌ها درباره این بازیگر را تغییر می‌دهد. البته شتابزدگی و نگاه غیر حرفه‌ای ریحانه پارسا در انتشار این عکس‌ها اولین واکنش‌ها را از طرف عوامل این سریال دریافت کرد که با اتشار تصویری از لیلای سریال «پدر» در صفحه اینستاگرام فیلم نوشتند: «ما عاشق نقش‌ها می‌شویم نه نقش‌پردازان.»
متن کامل مقاله اینترنتی «چالش حجاب با رمز چرخنده و پارسا» در بخش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان قابل مشاهده است.