تبیان، دستیار زندگی

دلیری: به صعود رعد پدافند به نیمه نهایی لیگ خوشبینم

سرمربی تیم کشتی آزاد رعد پدافند گفت: بعد از اینکه توانستیم بیمه رازی را شکست دهیم دیدار با راه و شهرسازی گلستان از اهمیت خیلی زیادی برای ما برخوردار است و باید پیروز شویم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جعفر دلیری
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، جعفر دلیری درباره پیروزی غیرمنتظره تیمش در هفته دوم لیگ برتر کشتی مقابل بیمه رازی اظهار داشت: واقعا کسی فکرش را نمی کرد که ما این مبارزه را با این نتیجه تمام کنیم و بتوانیم بیمه رازی را شکست دهیم. یکی از چیزهایی که باعث شد حریف را مغلوب کنیم، امتیاز میزبانی بود. هر چند هواداران مان به اندازه سال های گذشته نیستند ولی با این حال آنها در سالن امام خمینی (ره) تیم را تشویق می کردند. دلیل دوم هم این بود که کشتی گیران مان بیشتر از توان شان روی تشک حاضر شدند و فراتر از انتظار کشتی گرفتند. همه چیز دست به دست هم داد تا بیمه رازی را شکست دهیم.

وی با تاکید بر اینکه اکثر کشتی گیران تیمش را نیروهای سرباز تشکیل می دهند، ادامه داد: صددرصد تیم مان سرباز نیستند اما در هر مسابقه نزدیک به 70 درصد تیم را کشتی گیران سرباز تشکیل می دهند. یدالله و ارشک محبی، بهمن تیموری و... از جمله کشتی گیران سرباز ما هستند.

سرمربی تیم نیروهای مسلح در مورد محرومیت ارشک محبی گفت: او دو سوم دوره محرومیتش را پشت سر گذاشت و بعد هم مورد بخشش واقع شد. این هفته نمی توانیم از وجود این کشتی گیر استفاده کنیم چون قرار است در مسابقات اوپن روی تشک برود. شرایط کشتی این روزها به گونه ای شده که رقابت ها خیلی فشرده هستند و این برای تیم ها اتفاق خیلی خوبی نیست.

دلیری با اشاره به اینکه تیمش در هفته سوم، فردا (چهارشنبه) مبارزه حساسی را پیش رو دارد، تصریح کرد: به صعود تیم مان به نیمه نهایی خیلی خوشبینم، خصوصا بعد از اینکه توانستیم بیمه رازی را شکست دهیم. حالا دیدار با راه و شهرسازی گلستان از اهمیت خیلی زیادی برای ما برخوردار است و حتما باید این تیم را شکست دهیم، دراین صورت اگر دور برگشت هم به بیمه رازی ببازیم باز می توانیم به نیمه نهایی برویم. تمام سعی و تلاش ما این است که از سد این تیم در خانه اش بگذریم.

وی که چند سالی است به جرگه مربیان پیوسته، در مورد شرایط مالی تیم رعد پدافند گفت: استانداری به ما قول کمک داده، ضمن اینکه تربیت بدنی استان هم گفته مبلغی را به حساب تیم واریز خواهد کرد. درست است که اغلب بچه های ما سرباز هستند اما درحدی که وسع مان برسد دوست داریم به آنها بعد از کشتی ها پاداش بدهیم.
منبع: خبرگزاری تسنیم