تبیان، دستیار زندگی

مردم از تلویزیون فاصله گرفته اند!

سپند امیرسلیمانی آخرین حضورش در تلویزیون بازی در مجموعه «همسایه ها» به کارگردانی مهران غفوریان بود که در سال ۹۵ پخش شد. او این روزها فیلم «هزارپا» را روی پرده سینماها دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 
سپند امیرسلیمانی

وی در گفت و گو درباره فعالیت های اخیرش گفت: در هیچ کاری حضور ندارم و در حال حاضر بیشتر فیزیوتراپی می روم. چون دستم را جراحی کردم و باید فیزیوتراپی کنم. البته پیشنهاد خوبی باشد بازی می کنم و از این نظر مشکلی ندارم.
وی ادامه داد: پیشنهادها کم شده است که کم کار شده ام و مدام هم از من سوال می کنند کجایی و چرا کار نمی کنی! نمی دانم چه اتفاقی افتاده که آنقدر پیشنهادها کم شده است که همان ها هم برایم جذاب نیست. چه برسد به اینکه بخواهم بپذیرم و بازی کنم که قطعا برای مخاطب هم جذاب نخواهد بود. بنابراین ترجیح می دهم که فعلا کار نکنم.
امیرسلیمانی همچنین افزود: آخرین کارم سریال «همسایه ها» به کارگردانی مهران غفوریان بود و بعد از آن هیچ پیشنهاد خوب تلویزیونی نداشتم که بازی کنم. البته سال گذشته مسابقه «بهترین شو» را کار کردم که مسابقه استعدادیابی ویژه کودکان و نوجوانان است. از آنجایی که من عاشق بچه‌ها هستم، خیلی خوب با آن‌ها در این مسابقه ارتباط برقرار کردم. بعضی از بچه‌هایی که در این برنامه حضور یافتند واقعاً ما را به شور و هیجان آوردند و شگفت‌زده کردند.
بازیگر سریال «درحاشیه» تاکید کرد: بیشتر پیشنهادها در زمینه تئاتر بوده است و در زمینه کارهای تصویری چندان پیشنهادهای خوبی نداشتم. البته همه از شرایط کار در تلویزیون و در سینما مطلعند. البته من اصلا درباره باند بازی و مافیا صحبتی نمی کنم و نمی گویم که این مسائل باعث شده که پیشنهاد سینمایی نداشته باشم . از ابتدا هم پیشنهادهای سینمایی کم بود. البته زمانی که پیشنهاد سینمایی یا تلویزیونی ندارم، کار اجرای برنامه و تئاتر انجام می دهم. اما خارج از این کاری انجام نمی دهم.
این بازیگر درباره دلیل شرایطی که برای بازیگران به وجود آمده است، اظهار داشت: چون اصولا خیلی به ماجرای مافیا و باند بازی معتقد نیستم، همیشه سعی می کنم توجیهی برای اتفاقات پیدا کنم که حالم را بد نکند. بنابراین شاید دلیلش این است که من در سنی هستم که نمی توانم نقش پدر را بازی کنم و نه در سنی هستم که بتوانم نقش جوان دم بخت را بازی کنم. از این رو شاید به همین دلیل است که پیشنهادات چندان خوبی نداشتم.
امیرسلیمانی در پایان هم متذکر شد: من خیلی اهل دیدن سریال های تلویزیونی نیستم. خیلی دنبال نمی کنم. به نظرم بین مردم و تلویزیون در این سالها به دلایلی فاصله افتاده است. البته من دلیلش را نمی دانم و اینکه چطور می توان این فاصله ها را کم کرد. چون در تخصص من نیست.

منبع: بانی فیلم