تبیان، دستیار زندگی
جواد نكونام به عنوان بهترین بازیكن فصل گذشته فوتبال ایران انتخاب شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نكونام بهترین بازیكن ، دایی بهترین مربی

نکونام بهترین بازیکن فصل گذشته فوتبال ایران

جواد نكونام به عنوان بهترین بازیكن فصل گذشته فوتبال ایران انتخاب شد.

مراسم انتخاب بهترین بازیكن فصل فوتبال ایران با عنوان «توپ طلایی» پنج‌شنبه شب در هتل المپیك تهران برگزار شد كه با نظر كارشناسان رشته‌ی فوتبال، جواد نكونام به عنوان بهترین بازیكن فصل گذشته‌ی فوتبال ایران انتخاب شد.

در این مراسم همچنین بهترین‌های فوتبال ایران در پست‌های مختلف انتخاب شدند.

در پست بهترین دروازه بان، از میان سایا ایلیچ، سوشا مكانی و وحید طالب‌لو، این طالب‌لو بود كه توانست عنوان بهترین دروازه بان را به خود اختصاص دهد.

وی پس از آن كه جایزه خود را از حبیب كاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دریافت كرد، طی سخنانی با اشاره به این كه در حال حاضر فوتبال ایران تحت فشار بسیاری است ابراز امیدواری كرد، نگاه‌ها به فوتبال بار دیگر تغییر كند.

در پست دفاع نیز از میان سهراب بختیاری‌زاده، جلال حسینی، سپهر حیدری، مهدی مهدوی‌كیا و هادی عقیلی این جلال حسینی و هادی عقیلی بودند كه به ترتیب عنوان اول و دوم بهترین دفاع فوتبال ایران را به دست آوردند.

جواد نكونام و آندرانیك تیموریان نیز در رقابت با حسین كعبی، نیكبخت‌واحدی و ابراهیم صادقی عناوین اول و دوم بهترین بازیكنان خط میانی را به خود اختصاص دادند.

محمود مشحون، رییس فدراسیون بسكتبال میهمان ویژه برنامه شب گذشته، جوایز را به این بازیكنان اهدا كرد

دنی اولروم بهترین  مهاجم فصل گذشته فوتبال ایران

در بین مهاجمان نیز در حالی كه علی سامره،‌ جواد كاظمیان، محسن خلیلی، مهرداد معدنچی، مهدی رجب‌زاده و عرفان اولروم كاندیداهای دریافت جوایز بودند، پس از عرفان اولروم كه عنوان نخست را به خود اختصاص داد، علی سامره و مهدی رجب‌زاده عناوین مهاجمان دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

عرفان اولروم پس از كسب عنوان بهترین مهاجم طی سخنانی پس از ابراز خوشحالی از این موفقیت گفت:« از این كه به عنوان بهترین مهاجم انتخاب شدم، بسیار خوشحالم؛ این موفقیت را مدیون برادر خودم خداداد عزیزی و ناصر شفق در باشگاه ابومسلم هستم. »

در ادامه این مراسم و در بخش انتخاب بهترین داور مسابقات فوتبال در میان محسن تركی، خداداد افشاریان، محسن قهرمانی و سعید مظفری، این مظفری جوان بود كه توانست عنوان بهترین داور را به خود اختصاص دهد.

سپس پدیده‌ی این فصل رقابت‌های لیگ برتر معرفی شد.

حدادی جایزه بهترین پدیده فصل را اهدا کرد

فرزاد آشوبی از باشگاه پرسپولیس در میان كاندیداهایی چون، حسین پاپی و مصطفی چتر آبگون توانست این عنوان را به خود اختصاص دهد.

آشوبی جایزه خود را از حامد حدادی بازیكن تیم ملی بسكتبال دریافت كرد.

سپاهان بهترین تیم فصل گذشته فوتبال ایران

در این مراسم علی دایی سرمربی تیم سایپا تهران به عنوان بهترین مربی فصل و باشگاه سپاهان اصفهان به عنوان بهترین باشگاه لیگ فصل گذشته انتخاب شدند و سرانجام در پایان این مراسم جواد نكونام لژیونر ایرانی تیم اوساسونا اسپانیا عنوان بهترین بازیكن فصل فوتبال ایران را به خود اختصاص داد و توپ طلایی را از مسوولان برگزاری این مسابقات دریافت كرد.

مطالب مرتبط :

برترین های فوتبال،‌ پنج شنبه در هتل المپیك