تبیان، دستیار زندگی

«روزهای برزخی فردوسی پور» در تبیان

بخش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، به بررسی افت محسوس برنامه نود در فصل جدید فوتبال کشور پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برنامه نود
 به گزارش روابط عمومی، احمد رنجبر در این مقاله آورده است: «امشب پنجمین برنامه سری جدید نود روی آنتن می‌رود؛ برنامه‌ای که بیست‌ساله شد و نامش را میان دیرپاترین برنامه‌های تلویزیونی به ثبت رساند. برنامه عادل فردوسی پور همچنان رو پا است اما فاقد غافلگیری. این برنامه استانداردها را رعایت می‌کند و به‌خوبی می‌توان پی به تلاش گروه برنامه‌ساز برد ولی به چند دلیل می‌توان نتیجه گرفت نود از تراز همیشگی فاصله دارد.
این مسئله یک‌لایه بیرونی دارد و یک واقعیت درونی. برای بیننده اما آنچه روی آنتن می‌رود ملاک قضاوت است ولی نباید عوامل مختلف را روی کیفیت کار فردوسی پور و گروهش نادیده گرفت.
نود در سری جدید فقط یک‌بار سراغ پرونده‌ای مهم رفته؛ هفته پیش پرونده تبانی در بازی آخر فصل قبل لیگ یک بین گروه‌های نساجی و راه‌آهن بررسی شد. فارغ از اتفاقاتی که درباره این موضوع رقم خورد، نفس رفتن نود سراغ یک موضوع مهم اتفاقی ویژه به‌حساب می‌آید.»
متن کامل مقاله اینترنتی «روزهای برزخی فردوسی پور» در بخش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان قابل مشاده است.