تبیان، دستیار زندگی

«کامیون» همچنان در انتظار پروانه نمایش

فیلم سینمایی «کامیون» به کارگردانی و تهیه کنندگی کامپوزیا پرتوی همچنان در انتظار پروانه نمایش است و به احتمال زیاد اکران فیلم در پاییز خواهد بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
کامپوزیا پرتوی

کامپوزیا پرتوی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «کامیون» که یکی از فیلم‌های راه یافته به سی و ششمین جشنواره ملی فجر بود، در ارتباط با آخرین وضعیت دریافت پروانه نمایش این فیلم گفت: فیلم همچنان در انتظار پروانه نمایش است و هنوز آن را دریافت نکرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل تاخیر در گرفتن پروانه نمایش فیلم چیست،توضیح داد: فیلم نیاز به اصلاحیه ندارد و مشکل ناقصی پرونده وجود داشت که با تکمیل آن امیدوارم صادر شود.با دریافت پروانه نمایش «کامیون»در پاییز اکران خواهد شد.

پرتوی در خصوص آخرین وضعیت فیلم «کولکاپیس» که نویسندگی،کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده خواهد داشت اذعان داشت: فیلم همچنان در مرحله پیش تولید است و مرحله بازدید لوکیشن ها ادامه دارد. هنوز اسامی بازیگران و زمان دقیق شروع فیلمبرداری فیلم مشخص نیست.

«کولکاپیس» فیلم عاشقانه است که داستانش در یک شهر شمالی می‌گذرد و به یک خانواده و دختر آنها می‌پردازد که بسیار سرخوش و بی خیال است. این شرایط برای او و خانواده‌اش مشکلاتی را بوجود می‌آورد.

فیلمبرداری این اثر دو ماه ادامه خواهد داشت و قرار بر این است که اولین نمایش فیلم در سی و هفتمین جشنواره ملی فجر باشد.

چلیک نام پرنده ای است که در همه جای دنیا وجود دارد و به این پرنده در اصطلاح شمالی «کولکاپیس» می گویند. مفهوم عمومی این واژه هم به معنی زبر و زرنگ و سرخوش است و نام این فیلم هم برگرفته از نام این پرنده است.

منبع:خبرگزاری صبا