تبیان، دستیار زندگی

ترجمه داستان زندگی جنجالی بیل‌کلینتون منتشر شد

کتاب «رئیس‌جمهور گم شده است» نوشته بیل کلینتون و جیمز پترسون با ترجمه نسرین مجیدی توسط نشر روزگار منتشر و راهی بازار نشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب «رئیس‌جمهور گم شده است»

کتاب «رئیس‌جمهور گم شده است» نوشته مشترک بیل کلینتون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و جیمز پترسون به تازگی با ترجمه نسرین مجیدی توسط نشر روزگار منتشر و راهی بازار نشر شده است.

در این کتاب که در قالب رمان نوشته شده، زندگی بیل کلینتون و اسرار مخفی‌اش روایت شده است. کمااینکه لی‌چایلد نویسنده معروف سری داستان‌های جک ریچر درباره آن نوشته است: «اسرار پنهانی کلینتون و نبوغ داستان‌سرایی پترسون این داستان سیاسی و دلهره‌آور این دهه را پدید آورد.»

پخش جهانی این کتاب کمتر از ۳ ماه پیش آغاز شده است. ترجمه فارسی‌اش هم توسط نسرین مجیدی انجام شده که پیش‌تر آثار داستایوفسکی، ماکیاولی، توماس مور، ساراماگو و ... را برای همین ناشر ترجمه کرده است. نیویورک تایمز در بررسی این کتاب نوشته است: «کتابی خواندنی و جاه طلبانه .... داستانی از کلینتون و پترسون که سرشار از انساندوستی شخصیت و صبر و شکیبایی است» همچنین نیویورکر درباره این اثر نوشته است: «کتابی است که باید خواند. این کتاب توانایی و شکیبایی در انجام مآموریت را به عالی‌ترین درجه نشان می‌دهد. تحولی که در این رمان وجود دارد برای فردریک فورسیث غرورآمیز است . اگر می‌خواهیداز اوقات فراغت خویش بهترین استفاده را کنید و از آن لذت ببرید این کتاب را مطالعه کنید»

بیل کلینتون برای تولید این کتاب، روایت کرده و جیمز پترسون این روایت‌ را در قالب داستان درآورده است. ترجمه فارسی این کتاب، ۷۰۰ صفحه شده است.

نشر روزگار این کتاب را در شمارگان هزار نسخه با دو جلد شومیز و گالینگور منتشر کرده که به ترتیب ۴۸ و ۵۸ هزار تومان قیمت دارند.

منبع: مهر