تبیان، دستیار زندگی

در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود؛

ویژه برنامه رونمایی از آلبوم موسیقی آیینی محمد خوارزمی

نخستین آلبوم موسیقی آیینی کشور، طی مراسمی در پردیس سینمایی رازی رونمایی می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
ویژه برنامه رونمایی از آلبوم موسیقی آیینی محمد خوارزمی

 به مناسبت زادروز هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت نخستین آلبوم موسیقی آیینی کشور، طی مراسمی با عنوان شال سبز در روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه رونمایی می‌شود.

در این برنامه، آلبوم موسیقی «با تو آرومم» در ۹ قطعه موسیقیایی با موضوعات متنوعی از قبیل: مناجات با خدا، امام حسن مجتبی (ع) و صلح ایشان، حماسه عاشورا و اربعین، امام زمان (عج) و ... با خوانندگی محمد خوارزمی و با حضور جمعی از شعرا و چهره‌های ادبی از جمله محمد جواد الهی پور، شهرام زندی و اسماعیل شبرنگ رونمایی می‌شود. سخنرانی، اجرای قطعات آیینی و مراسم رونمایی از مهمترین بخش‌های این برنامه است.

اضافه می‌شود؛ محمد خوارزمی از سال ۷۹ به کلاس‌های مداحی راه پیدا کرد و در کنار مداحانی، چون حاج حسن خلج، سید مجتبی بنی فاطمه و ... به مداحی پرداخت. او از سال ۹۳ فعالیت رسمی خود را در عرصه موسیقی آیینی آغاز کرد و آثاری چند از وی از رسانه ملی پخش شد که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. ترانه‌ها و ملودی‌های متفاوت و بسیار قوی آثار وی را در سال ۹۷ از سایر آثار متمایز می‌کند. او در طول فعالیت هنری خود اجرا‌های زنده و پلی بک‌های متعدد داشته است.

از مهمترین آثار ایشان می‌توان یاد خدا با موضوع مناجات، شال سبز با محوریت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و مسافر عشق با موضوع مناجات با امام زمان (عج)، عاشقونه با موضوع ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و ... را نام برد.

علاقه مندان می‌توانند برای حضور در برنامه در زمان یاد شده از ساعت ۱۸ به پردیس سینمایی رازی مراجعه کنند.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان