تبیان، دستیار زندگی

طلاب خارجی برای محرومان ایران خانه می‌سازند

طلاب خارجی عضو قرارگاه جهادی خاتم‌الائمه با حضور در اردوی جهادی ۲۰ روزه، برای نیازمندان آذربایجان شرقی خانه می‌سازند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 خاتم الائمه
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، قرارگاه  جهادی خاتم الائمه متشکل از طلاب، دانشجویان ایرانی و خارجی با همکاری قرارگاه خدمت‌رسانی ستاداجرائی فرمان امام از تاریخ 28 مرداد، اردوی جهادی  20روزه ای را درمنطقه خداآفرین استان اذربایجان شرقی شروع کرده است.

این قرارگاه 4پروژه خانه محروم با هزینه 150 میلیون تومان را در 25 روز آینده تمام و به صاحبان خود تحویل خواهد داد.

عبدالله جعفری مسئول قرارگاه جهادی خاطرنشان کرد: در این اردو از برادران دانشجو و طلبه غیرایرانی از کشورهای ترکیه، تاجیکستان، روسیه، افغانستان و هندوستان حضور دارند و در کنار جهادگران ایرانی مشغول فعالیت هستند.

جعفری افزود: هدف استفاده از برادران دانشجویان و طلاب غیرایرانی در اردوها انتقال تجربیات جهادی به آنهاست و آنها از این تجربیات جهادگران ایرانی می‌توانند در کشورهای خود استفاده کنند.

جعفری با اشاره به وضعیت موجود در کشور افزود: اگر مسئولین محترم به جوانهای جهادی  این کشور اعتماد کنند وضعیت کشور به مراتب بهتر خواهد شد زیرا یک جوان جهادی، انقلابی و ولایی، نگاهش به درون است و تمام تلاشش را برای سربلندی نظام و کشورش به کار می‌گیرد. امیداوریم همانطور که زمان جنگ و در آن برهه سخت به جوانان اعتماد شد امروز هم اعتماد شود کشور ما می‌تواند از وضعیت موجود خارج شود.
منبع: خبرگزاری تسنیم