تبیان، دستیار زندگی

موبایل انعطاف پذیر نوبیا روی مچ دست شما قرار می‌گیرد!

موبایل انعطاف پذیر نوبیا با نام “nubia-α” معرفی شد. این گجت جدید همانند یک ساعت هوشمند، روی مچ دست شما قرار گرفته و با پشتیبانی از 4G، پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی را امکان‌پذیر می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گوشی
کانسپت لنوو از یک گوشی قابل انعطاف که اعلام شد آینده تلفن های هوشمند خواهد بود را به یاد دارید؟ زیرمجموعه ZTE یعنی Nubia، یک گوشی پوشیدنی مشابه را معرفی کرده که قرار است در سه ماهه پایانی سال به دست کاربران برسد.
همان‌طور که در ویدیوی ضمیمه‌شده هم می‌توانید مشاهده کنید، دستگاه از یک نمایشگر منعطف (احتمالا اولد)، اتصال 4G LTE به منظور پاسخ دادن به تماس‌‌ها، اپلیکیشن ها و همین‌طور اعلان‌های مرورگر استفاده می‌کند.
هنوز مشخص نشده است که این دستگاه از چه چیزی به عنوان سیستم نرم افزاری استفاده می‌کند و ما تنها می‌دانیم که نوبیا آلفا قادر به اجرای اپلیکیشن ها بر روی مچ دست شما بوده و به واسطه یک دوربین نسبتا بزرگ می‌تواند تصاویری با وضوح بالا را ثبت کنند. علاوه بر این، گجت پیش رو یک سنسور مجاورت مخصوص نیز دارد که می‌تواند جهت نمایشگر را برای زاویه مناسب، تنظیم کند و اهمیتی ندارد که در حال نگاه به آن هستید یا نه. ظاهرا ما یک گجت پوشیدنی موفق رو به رو هستیم، اما تا انتشار اطلاعات فنی و قیمت نمی‌توان در مورد این موبایل مچی مفهومی قضاوت کرد.
منبع:گجت نیوز