تبیان، دستیار زندگی

پرسپولیس می‌تواند شکست مقابل الدحیل را جبران کند

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: نتیجه پرسپولیس مقابل الدحیل قابل جبران است، اما استقلال بهتر است به فکر کسب نتیجه آبرومندانه در قطر باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
فوتبال
ذوالفقارنسب با اشاره به عملکرد نمایندگان ایران در بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از ابتدا معلوم بود که هر دو تیم ایرانی با قرعه خیلی سختی مواجه شده‌اند باید تدابیری اندیشیده می‌شد تا این تیم ها تقویت شوند.
وی افزود: اگر به عملکرد تیم های عربی نقل و انتقالات توجه کنید، می بینید که این تیم ها به چه مقدار تقویت شده اند.اما نمایندگان ایران کاملاً شرایط برعکسی داشتند و کلیدی ترین مهره های خود را هم از دست دادند.
پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: ایران فوتبال با کیفیتی دارد، بازیکنان ایرانی هم پتانسیل بالایی دارند، اما شما ببینید که تیم های عربی از چه کشورهایی و چه بازیکنانی می آورند و چه امکاناتی برای آنها فراهم می‌کنند. مصداق موضوع این است که کشتی گیر 57 کیلوگرم با حریف 75 کیلو گرمی رقابت کند.
ذوالفقارنسب اضافه کرد: پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر در قطر از حریف شکست خورد، اما این نتیجه قابل جبران است. پرسپولیس مقابل الدحیل خوب بازی کرد و توانست نظم تیمی خود را به حریف نشان دهد و با این نتیجه ای که تیم «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس گرفت، به بازی برگشت در آزادی امیدوار است اگر آنها هوشیار باشند می توانند به مرحله بعد صعود کنند.
ذوالفقارنسب ادامه داد، با توجه به نتیجه‌ای که برای استقلال رقم خورد کار این تیم برای جبران نتیجه خیلی سخت است. به نظر من تیم «وینفرد شفر» سرمربی استقلال باید به دنبال این باشد که نتیجه آبرومندی در قطر بگیرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در قطر برابر الدحیل در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، اما تیم استقلال تهران در این مرحله با نتیجه سه بر یک به السد در ورزشگاه آزادی باخت.
منبع:ایرنا