تبیان، دستیار زندگی

سینمای کودک، امیدوار به پرورش نسلی متاثر از آرمان‌های ایرانی

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: سینمای کودک امیدوار است نسل آینده متاثر از آرمان های ایرانی را پرورش داده و امید را خلق کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

محمد مهدی حیدریان در پیامی به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، گسترش جشنواره از کلان شهر اصفهان به سراسر کشور را از جمله رویکردهای ارزشمند سی و یکمین دوره دانست.
براساس اعلام سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، وی در این پیام آورده است: سی و یکمین بار است که دستانِ نسل سازنده کشور را با همتی از جنس هنر در می آمیزیم تا دنیای پیشرو، با نشاطی کودکانه در قالب فیلم قضاوت شود.
با طراحی راهبردهای نوین و گام های برداشته شده، چهارمین دهه از جشنواره فیلم های کودکان و نوجانان را بر پایه شخصیت های کودکانه بنا خواهیم کرد تا با تکیه بر ستون های اعتقادی و ارزش های ملی کشورمان، مرز دانش و تکنولوژی را از نگاه های تیزبین فرزندانمان به تصویر کشانیم.
بانیان هنر و اندیشه، متعهدند دیدگاه بزرگ‌مَنشانه نسل کوچکمان را متکی بر فناوری دگرگون شده به تصویر کشیده، و قدرت انتخاب، تصمیم گیری و اراده را در فرزندان سرزمینمان ایجاد کنند.
گسترش جشنواره از کلان شهر اصفهان به سراسر کشور، از جمله رویکردهای ارزشمند این دوره است.
سینمای کودک امیدوار است نسل آینده متاثر از آرمان های ایرانی را پرورش داده و امید را خلق کند.»
به گزارش ایرنا،10 فیلم از ایران در بخش‌های فیلم‌های سینمایی، کوتاه داستانی، کوتاه پویانمایی بین الملل سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با آثار غیرایرانی رقابت می‌کنند.
سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از هشتم تا 14 شهریورماه 1397 در دو بخش ملی و بین‌المللی در اصفهان برگزار می‌شود.
منبع: خبرگزاری ایرنا