تبیان، دستیار زندگی

بازگرداندن ثروت مردم پاکستان از انگلیس کلید خورد

سازمان بازرسی پاکستان فعالیت خود برای بازگرداندن ثروت مردم از کشور انگلیس آغاز کرد و نماینده ویژه کابینه با سفر به لندن گزارش کامل در این زمینه ارائه خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بازگرداندن ثروت مردم پاکستان از انگلیس کلید خورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، سازمان بازرسی پاکستان فعالیت برای بازگرداندن ثروت مردم از انگلیس را آغاز کرده و نماینده ویژه کابینه با سفر به لندن گزارش کامل در این زمینه ارائه خواهد کرد.

«جاوید اقبال» رئیس سازمان بازرسی پاکستان اعلام کرد به زودی مردم از روند مثبت پیگیری پرونده فساد مالی و بازگرداندن دارایی به کشورشان آگاه می‌شوند.

وی افزود: به زودی خبرهای خوبی درباره بازگرداندن ثروت پاکستان به مردم خواهیم داد.

«اکبر شهزاد» نماینده ویژه کابینه پاکستان که برای تحقیق درباره ثروت پاکستانی‌ها به انگلیس سفر کرده بود به زودی گزارش مفصل در این زمینه ارائه می‌کند.

شهزاد به مدت 15 روز در انگلیس حضور داشت و درباره ثروت پاکستانی‌ها در این کشور تحقیق به عمل آورد.

«فواد چودهری» وزیر اطلاع رسانی پاکستان در این زمینه گفت: کابینه فعالیت خود را برای کشف ثروت مخفی شده مردم در انگلیس آغاز کرده است و این دارایی به صورت مرحله‌ای به کشور بازگردانده می‌شود.

چودهری قبل از این اعلام کرده بود که عمران‌خان در دیدار با سفرای انگلیس و امارات متحده عربی از آن‌ها درخواست کرد برای بازگرداندن ثروت مردم پاکستان همکاری کنند.

«عمران خان» قبل از اینکه در انتخابات پیروز شود اعلام کرده بود که ثروت مردم پاکستان را که توسط سیاستمداران مفسد به انگلیس و امارات انتقال یافته به کشور بازمی‌گرداند.

انتهای پیام/ح

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .