تبیان، دستیار زندگی

محسنی بندپی:

بسته حمایتی کارگران در راه است/ افزایش نشاط جامعه کارگری دنبال می‌شود

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت در جهت حمایت از کارگران و جلوگیری از کاهش قدرت خرید و معیشت آنها بسته حمایتی دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بسته حمایتی کارگران در راه است/ افزایش نشاط جامعه کارگری دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی از تلاش های پنج ساله علی ربیعی وزیرسابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای پیشرفت ورزش کارگری تقدیر کرد و گفت : وی با  شناخت دقیق و عمیق از جامعه کارگری توجه به سرمایه های اجتماعی را در وزارتخانه نهادینه و به گسترش ارائه خدمات سلامت توجه ویژه ای کرد.

وی ادامه داد: دولت توجه ویژه ای به وضعیت معیشتی ، مشکلات ،  مسائل و سختی های قشر حقوق بگیر جامعه دارد .

محسنی تصریح کرد : یکی از راهبردهای دولت حمایت های اجتماعی از کارگران و حقوق بگیران حداقلی است  و دولت تصمیم دارد  در شرایط سختی که استکبار جهانی برای کشورمان فراهم کرده است حمایت های همه جانبه ای ازکارگران و زحمت کشان حوزه تولید کشور داشته باشد.

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری برای افزایش روحیه، نشاط، شادابی و  توان کارگران سراسر کشور فراهم کنیم.

وی بر تاکید دولت برای حمایت از کارگران و جلوگیری از کاهش قدرت خرید و معیشت آنها اشاره کرد و گفت: به همین دلیل مقرر شده بسته حمایتی به این قشر تعلق بگیرد چراکه حقوقشان کافی نیست.

محسنی یکی از استراتژی های راهبردی وزارتخانه را توجه به ورزش کارگری و توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی دانست و گفت : افزایش فضاهای ورزشی جامعه را از آسیب های اجتماعی دور می کند.

انتهای پیام/

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .