تبیان، دستیار زندگی

حرکت کاروان «ولایت علوی» از ۳ امامزاده غرب تهران در روز عید غدیر

معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف استان تهران از برپایی کاروان‌ ولایت علوی خبر داد و گفت: راهپیمایی بزرگ روز عید غدیر خم از 3 مسیر به سمت آستان مقدس امامزاده حسن(ع) در غرب تهران برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی

حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس گفت: کاروان شادی «ولایت علوی» در عید غدیر در استان تهران ویژه برنامه‌هایی خواهد داشت که راهپیمایی از سه امامزاده غرب تهران یکی از آنهاست.

وی در توضیح این موضوع افزود: این راهپیمایی بزرگ قرار است در روز پنجشنبه هفته جاری و همزمان با روز عید غدیر خم از 3 مسیر آستان مقدس امامزاده معصوم(ع)، آستان مقدس امامزادگان عبدالله و زید(ع) و مزار گلزار شهدای ابوذر به سمت آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف استان تهران از همکاری مشترک هیأت رزمندگان اسلام در استان تهران با این اداره در اجرای برنامه‌های فرهنگی این ایام خبر داد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: قرار است 110 خودروی ون به صورت گردشی در مناطق مختلف تفرجگاهی مستقر شده و مبلغان اوقاف استان تهران برنامه‌هایی را با موضوعات مختلف نظیر استکبارستیزی، بیان واقعه غدیرخم، خیانت‌های صورت گرفته در قبال غدیر و مسائل سیاسی روز اجرا کنند.

وی از حضور بیش از 220 مبلغ از استان قم در استان تهران برای کارهای فرهنگی خبر داد و گفت: در طرح ولایت علوی بیش از ۲۲۰ مبلغ اوقاف استان تهران را همراهی می‌کنند، البته رقمی شبیه همین تعداد هم مبلغ بومی خواهیم داشت و به احتمال زیاد تعداد مبلغین حاضر در این طرح به حدود ۵۰۰ نفر خواهد رسید.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران هدف از برگزاری برنامه‌های جشن ولایت علوی را زمینه‌سازی برای حرکت جامعه اسلامی ایران به سمت معرفت بیشتر اهل بیت(ع) و ترویج و تبلیغ و انتشار ولایت امیرالمومنین(ع) در سطح جامعه و نیز ایجاد فضای معنوی در سطوح مختلف جامعه بویژه در میان نسل جوان دانست.

منبع : خبرگزاری فارس
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.