تبیان، دستیار زندگی

کاراته یکی از موفق‌ترین تیم‌های اعزامی به اندونزی بود

سرمربی تیم ملی کاراته هندوستان گفت: کاراته یکی از موفق‌ترین تیم‌های اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی اندونزی بود و در پایان شاهد بودیم که این تیم با صد درصد مدال به کار خود پایان داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
کاراته
هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی پیگیری می‌شود که مسابقات کاراته در این دوره از بازی‌های آسیایی به پایان رسیده است. تیم ملی مردان ایران با هدایت شهرام هروی موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد، در واقع کاراته ایران در این دوره از المپیک آسیایی موفق شد از 8 فرصتی که در بخش مردان و بانوان داست، 8 مدال رنگارنگ را کسب کند و صددرصد مدال آور باشد.
احمد صافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که عملکرد تیم ملی کاراته ایران در بازی‌های آسیایی در مجموع چطور بود،‌گفت: کاراته یکی از موفق‌ترین تیم‌های اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی اندونزی بود و در پایان شاهد بودیم که این تیم با صد درصد مدال به کار خود پایان داد. کاراته در بخش مردان و بانوان با 8 نماینده راهی جاکارتا شد و از 8 فرصتی که داشت موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شد و در واقع صد در صد مدال کسب کرد.
اگر شرایط میزبانی و حمایت برخی از داوران از ورزشکاران کشور میزبان نبود، قطعا کاراته‌کاهای ایرانی می‌توانستند با مدال‌های خوشرنگ‌تری به ایران بازگردند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در فینال و قبل از فینال مسابقات امیرمهدی زاده و ذبیح الله پورشیب داوران قضاوت خوبی نداشتند،گفت: قطعا داوران با ورزشکاران ما کم‌ لطفی کردند، ما می‌تـوانستیم در این 2 وزن نتایج بهتری را کسب کنیم که با کم لطفی سازمان برگزاری مسابقات این امر صورت نگرفت.
به هر حال این موفقیت را به خانواده  بزرگ کاراته،کادرفنی تیم ملی، مسئولان فدراسیون و اعضا تیم ملی تبریک می‌گویم و امکیدوارم که در مسابقات جهانی پیش رو هم بهترین نتایج برای کارته ایران رقم بخورد.
سرمربی تیم ملی دانشگاه آزاد در پایان صحبت‌های خود از مسئولان دانشگاه آزاد تشکر کرد و گفت: در بخش مردان 4 نفر اعزامی به مسابقات اندونزی سابقه حضور در تیم دانشگاه آزاد را در کارنامه خود دارند، 3 نفر از این کاراته‌کاها سال گذشته در مسابقات سوپر لیگ دانشگاه آزاد با تیم دانشگاه آزاد قهرمان جام باشگاه‌های کشور را کسب کردند.
جا دارد از مسئولان عالی رتبه دانشگاه آزاد، مخصوصا کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد تشکر می‌کنم که قبل از اعزام تیم به جاکارتا،در حین اعزام تیم و پس از کسب نتایج همیشه به این کارتا‌کاهای کا محبت داشتند و برای موفقیت‌های این ورزشکاران ارزش ویژه‌ای قائل شدند.
قطعا با حمایت جوانمرد این رشته در دانشگاه آزاد موفقیت‌های بهتری را کسب خواهد کرد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی 5 عنوان قهرمانی در سوپرلیگ باشگاه‌های کشور را دارد و در صدر جدول برترین‌های باشگاه‌های ایران قرار دارد. امیدوارم که این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا با تیم دانشگاه آزاد دوباره افتخار آفرینی کنیم.
منبع:فارس