تبیان، دستیار زندگی

آیت الله علوی گرگانی: دولت پیگیری و حل مشکلات اقتصادی مردم را در اولویت قرار دهد

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به مشکلات اقتصادی که مردم با آن روبه رو هستند، گفت: رئیس جمهور و دولت پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آیت الله علوی گرگانی
آیت الله سیدمحمد علی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای تقویت همراهی مردم با مسؤولان است، تاکید کرد: اطلاع رسانی درباره اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمت رسانی به مردم موجب اطمینان خاطر مردم می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایران در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی برابر مستکبران عالم مقاومتی مثال زدنی داشته است، بیان کرد: ایران اسلامی با اقتدار و بدون هیچ ترس و وحشتی برابر دشمنان اسلام و انقلاب از جمله آمریکا ایستاده است و پیروزی از آن ملت شجاع ایران است.

این مرجع تقلید به مشکلاتی که برای مردم در جنگ تحمیلی ایجاد شد اشاره کرد و افزود: جامعه ایثارگری با مشکلات مختلفی روبه رو است که باید همه برای رفع آن تلاش کنند و البته حل این مشکلات به تنهایی در توان دولت نیست. وی ضرورت بهره مندی از ظرفیت نهادهای مختلف را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برای کمک به جامعه ایثارگری همه ظرفیت ها مورد استفاده قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به مشکلات اقتصادی که مردم با آن روبه رو هستند، تاکید کرد: رئیس جمهور و دولت پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.



منبع: قم نیوز