تبیان، دستیار زندگی

بازیگر فیلم‌های مستهجن: برای ادای شهادت در کنگره آمریکا علیه ترامپ آماده‌ام

بازیگر فیلم‌های مستهجن اعلام کرد که برای شهادت علیه رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه کنگره درباره حق‌السکوت پرداخت شده به او برای مخفی نگداشتن رابطه غیراخلاقی با ترامپ آماده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بازیگر فیلم‌های مستهجن: برای ادای شهادت در کنگره آمریکا علیه ترامپ آماده‌ام

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به موازات تشدید گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره احتمال استیضاح «دونالد ترامپ» به دنبال افشاگری‌ها درباره روابط غیراخلاقی او، شکستن قوانین انتخاباتی و ادعای ارتباط کارزار انتخاباتی او با روسیه، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای شهادت در کنگره آمریکا علیه رئیس‌جمهور اعلام آمادگی کرد.

«استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های مستهجن در حالی که پرونده شکایت او از وکیل سابق دونالد ترامپ و شخص ترامپ در موضوع پرداخت حق‌السکوت به او درباره ارتباط غیراخلاقی رئیس‌جمهور در جریان است، گفته که ترامپ باید زندانی شود.

او در مصاحبه با «میرُر» گفت: «اگر دونالد ترامپ کارهایی در جریان مبارزات انتخاباتی کرده که نباید آنها را انجام می‌داده، او باید استیضاح شود. او اگر قانون را شکسته، باید بازداشت شود و مثل دیگر افراد(خاطی) با او رفتار شود».

دنیلز با اعلام آمادگی برای حضور در کنگره آمریکا برای شهادت درباره پرداخت حق السکوت از سوی ترامپ افزود: «من خیلی خوشحال خواهم شد که قسم خورده و شهادت دهم و نشان دهم که داستان من داستانی واقعی است».

او در این مصاحبه البته تاکید کرد که رابطه غیراخلاقی او با ترامپ، رابطه‌ای با رضایت طرفین بوده اما زنان دیگری هستند که به ترامپ اتهام‌های آزار جنسی وارد کردند.

به گفته او، «اگر اتهام‌های این زنان درست باشند، او (ترامپ) باید زندانی شود».

اظهارنظر تازه این بازیگر فیلم‌های مستهجن در حالی مطرح شده که «مایکل کوهن» وکیل شخصی سابق ترامپ اذعان کرده که به نمایندگی از رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، به دنیلز حق السکوت داد.

کوهن پس از توافق با دادگاه برای دریافت تخفیف مجازات، به انجام ۸ فقره جرم اقرار کرده است که دو فقره از این ۸ جرم مستقیما به ترامپ مربوط می‌شود.

انتهای پیام/م

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .