تبیان، دستیار زندگی

منتخبین مسابقه خاطرات تبیانی

معاونت شبکه های اجتماعی تبیان در آستانه شانزدهمین سال تأسیس سایت موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، مسابقه خاطرات تبیانی را برگزار کرد و هم اکنون منتخبین این مسابقه معرفی خواهند شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
خاطرات تبیانی

براساس فراخوان مسابقه خاطرات تبیانی که به مناسبت شانزدهمین سال تأسیس سایت موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان برگزار شد، شبکه اجتماعی تبیان تلاش کرد تا بخشی از خاطرات کاربران تبیان را در قالب یک مسابقه اینترنتی گردآوری کند.
پس از گذشت حدود شانزده سال فعالیت مستمر و پرتلاش مسئولین سایت تبیان زیر سایه حضور و مشارکت کاربران و مخاطبان فرهیخته و علاقه‌مند به محتوای ارزشمند و مناسب در فضای مجازی، تبیان به یکی از رسانه‌های تأثیرگذار و مهم در کشور تبدیل شده است، به گونه‌ای که برای خانواده‌های ایرانی، یکی از منابع و مراجع اصلی دریافت و تبادل اطلاعات در فضای اینترنت تلقی می‌شود.
کاربران تبیان در طی سال‌ها فعالیت در بخش‌های مختلف سایت، خاطرات بسیاری را از تبیان به یادگار دارند و این مسابقه سبب شد تا بخشی از آن خاطرات در شبکه اجتماعی تبیان بازخوانی شود. در ادامه، ضمن تشکر از تمام کاربران شرکت کننده در این مسابقه، منتخبین مسابقه خاطرات تبیانی به شرح زیر معرفی می شوند:

ردیفمنتخبین مسابقه
1علی قربانی دولابی
2امید حیدری
3arionima

» جوایز مسابقه:
برای منتخبین مسابقه، هدایای نفیس در نظر گرفته شده است.

» نحوه دریافت جوایز:
- کاربران منتخب برای دریافت جوایز، باید عضویت خود در سایت تبیان را حداکثر تا پایان شهریور ماه 1397 تایید نهایی کنند. برای تکمیل اطلاعات عضویت (درج نام و نام خانوادگی، تصویر کارت ملی یا شناسنامه، شماره تماس، آدرس و کد پستی)، به صفحه پروفایل کاربری (اینجا) مراجعه کنید.
- فرصت زمانی تکمیل اطلاعات عضویت جهت دریافت جایزه، تمدید نخواهد شد و پیگیری جوایز پس از این تاریخ امکان پذیر نیست.
- با منتخبین مسابقه برای هماهنگی ارسال جوایز، تماس گرفته خواهد شد.
- پیگیری جوایز منتخبین مسابقه از طریق پست الکترونیک بخش مسابقات تبیان به آدرس ایمیل بخش مسابقاتفراهم است.
- در صورت نیاز به راهنمایی برای تکمیل اطلاعات عضویت، از طریق مشاوره عضویت (اینجا) درخواست خود را مطرح کنید و یا سوالات خود را از طریق پست الکترونیک بخش عضویت به آدرس عضویتپیگیری نمایید.

باشگاه کاربران تبیان