تبیان، دستیار زندگی

انتشارات قدیانی

انتشارات قدیانی در حال حاضر دارای 2500 عنوان کتاب در حوزه خردسال و کودک و نوجوان است و موفق به دریافت جوایز کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
انتشارات قدیانی
نشر قدیانی که صاحب امتیاز آن آقای نادر قدیانی است یک ناشر خصوصی می باشد که فعالیت خود را از سال 1355 با تاسیس کتابفروشی در غرب تهران آغاز کرده است. این انتشارات در حال حاضر دارای 2500 عنوان کتاب در حوزه خردسال و کودک و نوجوان است. تولیدات سالانه این نشر حدودا شامل 150 عنوان چاپ اول و 600 عنوان تجدید چاپ می باشد.

با توجه به سابقه فعالیت وسیع در این حوزه، انتشارات قدیانی در بخش تولید کتاب کودک و نوجوان در سطح کشور مقام اول را دارا می باشد. این موسسه تاکنون هشت بار موفق به دریافت لوح ناشر نمونه کشور، به انتخاب سازمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که لوح آن توسط  ریاست جمهوری اهدا شده است.

انتشارات قدیانی تاکنون موفق به دریافت جوایز کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و غیره شامل 42 عنوان و 20 مجموعه شده است. از دیگر جوایز دریافت شده توسط انتشارات قدیانی می‌توان به کتاب تشویقی سال، کتاب فصل، کتاب برگزیده ی جشنواره ی کتاب های آموزشی رشد و کتاب سال مجله های سلام بچه ها، پوپک و سروش نوجوان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره نمود.

مطالعه 50 عنوان از آثار موسسه قدیانی، در کتاب های درسی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه 150 عنوان دیگر از آثار این موسسه، در کتابنامه ی رشد آموزش و پرورش، جهت مطالعه معرفی شده است. موسسه انتشارات قدیانی سعی دارد با چاپ کتاب و رواج کتاب خوانی در کشور، سطح اطلاعات عمومی و در نتیجه آن سطح زندگی افراد را بهبود بخشد.

افزایش سهم بازار فروش کتاب و کیفیت کتاب های تولیدی و چاپ کتاب های مورد نیاز مشتری، بر طبق سلیقه آنها از ماموریت های انتشارات قدیانی می‌باشد.

محصول اصلی و نهایی این موسسه، کتاب می باشد ولی فرآیند و کارهایی که در راستای تولید کتاب انجام می شود درخور توجه است. موسسه انتشارات قدیانی وظیفه مدیریت و رهبری این فرآیندها را برعهده دارد. تمامی کتاب ها توسط خود موسسه منتشر و عرضه می شود.

شاخص های ارزیابی موفقیت سازمان:

- تعداد کتاب چاپ شده
- تعداد کتاب های برنده شده در جشنواره های مختلف
- تعداد دفعاتی که انتشارات به عنوان ناشر نمونه انتخاب شده است
- تعداد کتاب های چاپ اول در هر سال
- کیفیت چاب کتاب ها (از نظر ظاهر و از نظر متن)
- میزان سهم بازار فروش
- تعداد کتاب های تالیفی و ترجمه شده
- میزان محبوبیت بین اقشار مختلف جامعه
- افزایش ساعات مطالعه در میان نسل جدید

 

کودک و نوجوان تبیان
منبع: انتشارات قدیانی
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.