تبیان، دستیار زندگی

سه مجلد از مجموعه رمان «همیش» ترجمه شد

مجموعه سه مجلد از رمان «همیش» نوشته دنی والاس از سوی نشر ذکر منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
 رمان «همیش»

 سه مجلد از مجموعه رمان «همیش» نوشته دنی والاس شامل «همیش مسافر توقف»،‌ «همیش و مردمان هرگزی» و «همیش و «آروغ جاذبه» با ترجمه حبیب‌الله لزگی منتشر شد.

 این مجموعه که به صورت مصور تولید شده است در شهری خیالی در انگلستان با عنوان استارکلی می‌گذرد که قهرمان داستان؛ همیش در آن به دنبال ماجراجویی‌های خود با نوجوانان دیگری است

جلد نخست از این مجموعه با موضوع خیال‌بافی قهرمان رمان درباره متوقف شدن دنیا شروع می‌شود. همیش آلبی حس می‌کند که همه دنیا به جز او ناگهان متوقف شده است و ماجرا وقتی جالب می‌شود که او متوجه می‌شود عده‌ای برای تصاحب دنیا دست به این کار می‌زنند و از قضا آنها نیز از بچه‌هایی که در دنیا زندگی می‌کنند متنفر هستند

در جلد دوم کتاب نیز همیش با ماجرای حمله موجودات سایه‌وار، هیولاگونه و عجیب به زمین روبرو است. موجوداتی شگفت‌انگیز که شبیه آدمی هستند و از فلز ساخته شده‌اند. همیش سعی می‌کند راز این موجودات و هدف آنها از حضور در زمین را کشف کند.

در مجلد سوم نیز قهرمان داستان با نوعی وارونه شدن زندگی روبروست. گویی زمین جاذبه خود را از دست داده است و دانه‌هایی مرموز از آسمان به روی زمین می‌بارد.

موسسه نشر ذکر این مجموعه رمان را برای نوجوانان منتشر کرده است.

این مجلدات در ۲۴۰ صفحه با قیمت ۱۵ هزار تومان منتشر شده است.

منبع: مهر