تبیان، دستیار زندگی

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی:

لزوم توجه به جنبه های معنوی و اخلاقی در قم؛ از نیروی انتظامی رضایت داریم

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفتند: شغل ارزشمند پلیس اسباب رضایت امام زمان(عج)، آحاد جامعه و مقاصد اسلام و دین را تامین می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آیت الله صافی
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین موجانی مسئول عقیدتی سیاسی این فرماندهی و جمعی از فرماندهان و مسئولان انتظامی استان اظهار داشتند: ان شاء الله در انجام وظایف دینی، اسلامی و حمایت از فقرا و ضعفا همواره موفق باشید تا توجهات حضرت ولی عصر(عج) شامل حال همه مردم باشد.

این مرجع تقلید گزارش فرمانده انتظامی استان قم در ابتدای این دیدار را امیدبخش دانستند و تصریح کردند: از نیروی انتظامی رضایت داریم، ان شاءالله برنامه هایی را که قول داده اید بتوانید پیاده کرده و مهم ترین آن توجه به جنبه های معنوی و اخلاقی در قم است، باید به گونه ای بوده که این استان مطابق شان کریمه اهل بیت(ع) و همواره الگوی سایر استان ها باشد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی افزودند: شغل پلیس ارزشمند و اسباب رضایت امام زمان(عج) است، خداوند بر توفیقات تان بیفزاید تا موجبات رضایتمندی آحاد جامعه را فراهم کرده و مقاصد اسلام و دین به وسیله شما تامین شود.

در ابتدای این دیدار سردار  عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم نیز در سخنانی با اشاره به فضای معنوی استان ماموریت در این استان را خاص و متفاوت از سایر استان ها دانست و اولویت مأموریت خود را در قم مبارزه و مقابله با مواد مخدر، مباحث اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کاهش تصادفات فوتی برشمرد.



منبع: خبرگزاری رسمی حوزه