تبیان، دستیار زندگی

پنجمین دوسالانه خوشنویسی ایران در سرای سعدالسلطنه افتتاح می‌شود

افتتاحیه پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران فردا در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران

پنجمین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران با حضور مدیران هنری و خوشنویسان کشور ساعت 17:30 شنبه سوم شهریورماه در سرای سعدالسلطنه قزوین افتتاح می‌شود.

پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی قزوین با بزرگداشت ملک محمد قزوینی در بخش مسابقه و نمایشگاه در زمینه نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلث برگزار می شود و آثار 215 هنرمند خوشنویس در بخش مسابقه و نمایشگاه در این دوسالانه به نمایش گذاشته می شود. آثار 129 هنرمند در بخش نستعلیق، 57 هنرمند در بخش شکسته نستعلیق و 29 هنرمند در بخش نسخ و ثلث در این دوره دوسالانه در سرای سعدالسلطنه به نمایش گذاشته می شود.

غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی، علی اشرف صندوق آبادی، امیر احمد فلسفی و احمد پیله چی داوران نستعلیق، یدالله کابلی، محمد حسین عطارچیان و مجتبی ملک زاده داوران شکسته نستعلیق و سید محمد حسینی موحد، احمد عبدالرضایی و احمد فارس از مصر داوران نسخ و ثلث پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران هستند.

پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران با حمایت مرکز هنرهای تجسمی و مشارکت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از سوم شهریورماه در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار می‌شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان