تبیان، دستیار زندگی
امید اول تیم ملی وزنه بردارى ایران براى كسب مدال طلا از هفتاد و سومین دوره مسابقات وزنه بردارى قهرمانی مردان جهان در شهر ونكوور كانادا نسبت به ایستادن بر سكوى قهرمانی پیكارهاى دسته به اضافه ۱۰۵ كیلوگرم این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضازاده از قهرمانی در كانادا می گوید

امید اول تیم ملی وزنه بردارى ایران براى كسب مدال طلا از هفتاد و سومین دوره مسابقات وزنه بردارى قهرمانی مردان جهان در شهر ونكوور كانادا نسبت به ایستادن بر سكوى قهرمانی پیكارهاى دسته به اضافه ۱۰۵ كیلوگرم این پیكارها ابراز امیدوارى كرد.

"حسین رضازاده " دوشنبه شب پس از ورود به شهر ونكوور كانادا گفت : رقابت هاى جهانی آن هم پیش از بازیهاى المپیك همیشه سخت تر از دیگر پیكارها بوده است و به نظر من رقابت هاى ونكوور مشكلتر ازدیگر دوره ها خواهد بود.

مسابقات وزنه بردارى قهرمانی مردان جهان از روز جمعه گذشته در شهرونكوور آغاز شده است .

وى ، در خصوص میزان امادگیش گفت : در طول سال جارى براى شركت در رقابتهاى آسیایی و بین المللی بیشتر اوقات را در اردوهاى امادگی سپرى كرده ام و اكنون نیز با آمادگی لازم و كامل به ونكوور پاى گذاشته ام و هدفم نیز به دست آوردن مدال طلا و كسب افتخارى دیگر براى كشورم است .

ملی پوش دسته به اضافه ۱۰۵ كیلوگرم تیم ملی وزنه بردارى ایران در خصوص حریفانش در این پیكارها گفت : وزنه برداران كشورهاى قطر، بلغارستان ، آلمان ، لتونی و روسیه از جمله حریفان من در این مسابقات به شمار می روند.

دارنده مدال طلاى دوره گذشته این مسابقات در شهر ورشو لهستان ، كسب شش سهمیه براى تیم ملی وزنه بردارى ایران براى شركت در بازى هاى المپیك ۲۰۰۴ آتن را دور از دسترس ندانست و گفت : در صورتی كه تمامی اعضاى تیم ملی وزنه بردارى ایران در حد توان خود در این دوره از مسابقات وزنه بزنند، بدون تردید تیم ایران با ایستادن در میان شش تیم برتر جهان ، تمامی سهمیه هاى لازم را براى حضور در بازى هاى المپیك ۲۰۰۴ اتن كسب خواهد كرد.

وى در پایان شرایط دیگر ملی پوشان وزنه بردارى كشورمان را مطلوب توصیف كرد و گفت : دیگر ملی پوشان كشورمان نیز با تمام قدرت به رقابت باحریفانشان می پردازند.