تبیان، دستیار زندگی

 Huawei P20 Pro، برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند

هوآوی طی شش سال گذشته، هر سال برنده جایزه EISA شده است که این جایزه از سوی انجمن صدا و تصویرسازی در اروپا به برندها اهدا می شود.  امسال هم هوآوی از این قاعده مستثنی نبوده است و با گوشی HUAWEI P20 Pro برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند سال 2018-2019 از این انجمن معتبر گردید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
هوآوی
این اولین بار نیست که Huawei موفق به کسب جایزه بهترین گوشی هوشمند جهان شد، پیش از این HUAWEI P10 جایزه بهترین دوربین گوشی هوشمند سال را از آن خود کرده بود. HUAWEI WATCH 2 هم برنده جایزه بهترین دستگاه هوشمند پوشیدنی سال 2016-2017 شده بود و HUAWEI P9 جایزه بهترین گوشی هوشمند سال 2016 – 2017  را کسب کرده بود.
 
لی چانگ جو، معاون خط تولید گوشی های هواوی در این رابطه گفت: "امیدوارم محصولات و تلاش های ما کاربران Huawei را قادر سازد از عکاسی با هواوی لذت ببرند، Huawei P20 Pro مجموعه ای غنی از امکانات عکاسی را فراهم می کند تا به کاربران کمک کند تا لحظات مهم زندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند."
 
این انجمن، Huawei P20 Pro را به عنوان گوشی بهترین هوشمند سال انتخاب کرد و آن را " گوشی هوشمند با مزایای نوآورانه و تکنولوژیک" و همچنین "همراهی عالی برای کاربران تلفن همراه" و "بهترین گوشی برای عکاسی همراه" ارزیابی کرد.
 
در حال حاضر انجمن صوتی و تصویری اروپا شامل 55 مجله معتبر بین المللی حرفه ای از جمله کارشناسان محصولات الکترونیکی در 27 کشور می باشد. این مجلات و وب سایت ها بررسی های فنی و نظارتی منظم محصولات جدید را ارائه می دهند و که تمام ابعاد لوازم الکترونیکی مصرفی را پوشش می دهد.
 
اجزای سه دوربین کامپکت Leica Huawei P20 Pro دارای بالاترین تعداد پیکسل در دوربین های تلفن هوشمند امروز بازار است. علاوه بر این، Huawei P20 Pro از زوم اپتیکال 3 برابر و زوم هیبریدی برابری پشتیبانی می کند و ویژگی های نوآورانه ای مانند لرزش گیر هوشمند تصاویر را برای کابران فراهم می آورد.

 
EISA در این ارتباط اشاره کرده Huawei P20 Pro از یک صفحه نمایش کامل و یک طراحی رنگی منحصر بفرد برای ایجاد یک ظاهر شیک استفاده می کند. به علاوه با استفاده از تراشه هوش مصنوعی AI، این گوشی یک تجربه سریع و راحت  را فراهم کرده است. عملکرد این دوربین قدرتمند، تجربه عکاسی با نور کم  عالی را به همراه دارد و به لطف تکنولوژی ضد لرزش AIS اختصاصی Huawei، آن را به یکی از معدود دستگاههایی بدل میکند که به راحتی می توان عکاسی با نوردهی  طولانی را حتی بدون سه پایه تجربه کرد. علاوه بر این، HUAWEI P20 Pro با باتری 4000mAh مجهز شده است. با ترکیب همه ی اینها  HUAWEI P20 Pro "ترکیبی هوشمندانه از سخت افزار، اپتیک و ساخت و ساز" به شمار می اید.