تبیان، دستیار زندگی

کودکتان عاشق حمام رفتن خواهد شد

۷ ترفند برای حمام بردن کودک

آیا شما هم دوست دارید کودک شما در حمام شاد باشد؟ اگر می‌خواهید حمام بردن کودک شما با لحظات شاد و مفرح همراه باشد، ترفندهای زیر را به کار ببرید:
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 

کودکتان عاشق حمام رفتن خواهد شد

با فوم‌های رنگی اشکال مختلف بسازید

اگر فوم‌های رنگی در خانه دارید، می‌توانید آنها را سریع و آسان به شکل وسایل بازی درآورید. فوم‌های رنگی به راحتی روی سطوحی مانند سرامیک مرطوب می‌چسبد، بنابراین می‌توانید به راحتی فوم‌ها را در اشکال و اندازه‌های مختلف برش دهید و به دیوار حمام بچسبانید تا وسیله‌ای برای بازی کودکتان باشد. کودک شما به راحتی می‌تواند این فوم‌ها را تنها با مرطوب کردن، به دیوار حمام بچسباند.

مداد رنگی مخصوص حمام

با این مدادرنگی‌های دست‌ساز می‌توانید حمام شاد و سرگرم کننده‌ای با کودکتان داشته باشید. در کاسه‌ای متوسط یک صابون را رنده کنید. کمی رنگ خوراکی و آب گرم را همزمان به آن اضافه کنید تا به رنگی که می‌خواهید دربیاید و اندکی حالت خمیری پیدا کند. با دست یا با قالب مدادرنگی، خمیر را به صورت مداد رول کنید. قبل از استفاده بگذارید مداد رنگی‌ها کاملا خشک شوند.

حمام کردن کودک

مدادرنگی خانگی

آیا کودک شما عاشق مدادرنگی حمام است؟ با مقداری صابون سفید و رنگ خوراکی آن را درست کنید. صابون را رنده کنید تا یک چهارم فنجان را پر کند.۵ تا ۷ قطره رنگ خوراکی و کمی آب به آن اضافه کنید. آنها را با هم مخلوط کنید، سپس در مایکروویو قرار دهید تا گرم شود (حدودا ۲۰ ثانیه). آن را در قالب مدادی یا قالب یخ بگذارید تا خمیر حالت بگیرد. بگذارید یک شب بماند سپس مورداستفاده قرار دهید.

حباب‌ساز

این وسیله کوچک می‌تواند کودکان را در حمام سرگرم کند.

بطری‌های خود را نگه دارید

اگر به دنبال اسباب بازی ارزان و کاربردی برای کودکتان هستید، بطری‌های قدیمی سس و شامپو را شسته و بگذارید کودک با آنها در تشت آب یا وان حمام بازی کند. این روش خوبی است که با آن شامپو به سر کودک زده و آن را بشویید.

اسباب‌بازی‌ها

می‌توانید اسباب‌بازی‌های پلاستیکی و کوچک فرزندتان را در یک قوطی ریخته، آن را با آب پر کنید و سپس در فریزر بگذارید. موقع حمام، آن را از فریزر بیرون آورده و به کودک بدهید. کودک از این که یخ آن کم کم آب شده و اسباب‌بازی‌ها از آن بیرون می‌آید، لذت می‌برد.

حمام کردن کودک

خشک کردن اسباب‌بازی‌ها

یک کیسه حفره‌دار مخصوص سیب زمینی را در جایی از حمام آویزان کنید و اسباب‌بازی‌های حمام را در آن نگه دارید تا برای بار بعد کاملا خشک شود.

منبع: کاویاب
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.