تبیان، دستیار زندگی

معرفی مسئولان کمیته‌های برگزاری چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

مسئولان کمیته‌های برگزاری چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در احکام جداگانه‌ای از سوی دبیر این رویداد فرهنگی معرفی شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
معرفی مسئولان کمیته های برگزاری
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‏‌الملل، محسن حموله در این احکام، محسن رجبی‌ نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی و تولیدکننده بیش از 100 عنوان بازی فکری و آموزشی و مولف و مدرس در زمینه افزایش هوش مالی کودکان را به عنوان مسئول کمیته نمایشگاه تخصصی و آیدین مهدی‌زاده مدرس دانشگاه علم ‏‏و صنعت و شهید رجایی، مدیرمسئول و صاحب امتیاز فصل‌نامه تخصصی هنر و طراحی صنعتی چهارباغ را به عنوان مسئول کمیته علمی منصوب کرد.

هم چنین حامد تاملی پژوهش‌گر، طراح و تولیدکننده اسباب‏‌بازی، دبیر علمی انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، داور سومین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی و کارشناس بازی و اسباب‌بازی در گروه رشد، رسانه و ستاد توسعه فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری به عنوان مسئول کمیته هماهنگی نهادها و سازمان‌های مرتبط با حوزه اسباب‌بازی معرفی شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، شایان فروزنده‌دل عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، طراح، پژوهش‌گر و مدیرعامل دو موسسه آموزشی پژوهشی و تولیدی در زمینه اسباب‌بازی به عنوان مشاور برنامه‌ریزی دبیر جشنواره و قاسم سلیمانی مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسئول کمیته اجرایی و پشتیبانی این جشنواره منصوب شدند.
معرفی مسئولان کمیته های برگزاری
جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری 26 تا 30 آبان‏ سال 1397 با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی با مشارکت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری برگزار می‏ شود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی با حضور دست‌اندرکاران صنعت اسباب‌بازی، برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش علمی و همچنین برپایی نمایشگاهی با حضور سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی مرتبط با حوزه اسباب‌بازی، از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

گفتنی است نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی با سازمان‏‌های دولتی و مردم‌‏نهاد در روز دوشنبه 29 مرداد ساعت 10 تا 12 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

راه های ارتباطی:
خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
شماره تماس : 88971284-021

کانال کودک و نوجوان تبیان
تنظیم: شهرزاد فراهانی
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.